معرفی کتاب؛

«مهتاب ۲۳» روایت‌گر زندگی‌نامه و خاطرات شهید «رضا یاراحمدی»

کتاب «مهتاب ۲۳» روایت‌گر مختصری از زندگی‌نامه و خاطرات تکاور شهید «رضا یاراحمدی» است که به همت برادر این شهید والامقام گردآوری و تدوین شده است.
کد خبر: ۲۹۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ - 10July 2018

«مهتاب 23» مختصری از زندگینامه و خاطرات شهید«رضا یار احمدی»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، کتاب «مهتاب ۲۳» نگاهی دارد به زندگی‌نامه و خاطراتی از تکاور شهید «رضا یاراحمدی» که در ذهن خانواده و دوستان وی به یادگار مانده است و «حسین یار احمدی» برادر این شهید والامقام، آن را با هدف انتقال به نسل جوان امروز و نسل‌های آینده، گردآوری و تدوین کرده است.

تعداد صفحات مکتوب کتاب ۱۴۱ صفحه است که انتشارات «پیام ایثار» آن را در سال ۱۳۹۷ با حمایت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثار‌گران استان لرستان به چاپ رسانده است.

خاطرنشان می‌شود، شهید «رضا یاراحمدی» رزمنده شجاع ارتش در شهر «چالانچولان» از توابع «درود» بود که در تاریخ ۹/۷/ ۱۳۴۳ به‌دنیا آمد. وی با رسیدن به سن خدمت سربازی، مشتاقانه برای عزام به خدمت ثبت‌نام کرد و پس از گذراندن دوره آموزش، از طریق لشکر ۲۳ ارتش به جبهه‌های جنگ اعزام شد و سرانجام پس از رشادت‌های فراوان، در ۲۲ تیرماه سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی «سردشت» توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار