مسئول تدریس درس «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» همدان:

پایبندی به ارزش‌های انقلابی، عامل اصلی موفقیت در عرصه‌های مختلف کشور است

مسئول تدریس درس «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» همدان گفت: پایبندی به ارزش‌های انقلابی و تبعیت‌پذیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عامل اصلی موفقیت در عرصه‌های مختلف و پیشرفت‌های کلان کشور است.
کد خبر: ۲۹۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ - 10July 2018

پایبندی به ارزش‌های انقلابی، عامل اصلی موفقیت در عرصه‌های مختلف کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از همدان، «سعید نظری» مسئول تدریس دو واحد درسی «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» استان، در نشست سیاسی با کارکنان تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را دنباله‌دار و جاری دانست و اظهار داشت: امروز باید توجه در تمام تصمیم‌گیری‌ها برای حفظ ارزش‌های انقلاب و افق چشم‌انداز کشور را بیش از پیش مدنظر قرار داد.

وی افزود: پایبندی به ارزش‌های انقلابی و تبعیت‌پذیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بدون شک عامل اصلی موفقیت در عرصه‌های مختلف نظامی و علمی و پیشرفت‌های کلان کشور بوده و اگر همین راهبرد مدنظر مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد شاهد استمرار این موفقیت ها خواهیم بود.

نظری با اشاره به مشکلات کشور خاطرنشان کرد: تشکیل تیم اقتصادی قوی مطابق با اقتصاد مقاومتی همراه با حمایت از تولید ملی و برخورد قاطعانه با مفسدین اقتصادی راه‌ حل پشت سر گذاشتن مشکل اقتصادی امروز کشور ما است.

وی تصریح کرد: امروز مردم و نیروهای مسلح در کنار دولت و رهبری معظم انقلاب بیش از گذشته باید متحد بوده تا دشمنان نظام صدای این اتحاد و یک دلی ملت را متوجه شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار