مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی مطرح کرد؛

ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در کنگره نقش امام در دفاع مقدس

«مصطفی مشایخی» گفت: تشکل‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس استان مرکزی دارای ظرفیت‌ها و توانایی‌های فراوانی هستند که می‌توان از آن‌ها در راستای برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و شهدای استان مرکزی بهره‌مند شد.
کد خبر: ۲۹۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ - 15July 2018

ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در کنگره نقش امام در دفاع مقدس«مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، در حاشیه برگزاری نشست با اعضای کارگروه اقشار و مردمی ستاد کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به نقش مؤثر تمامی اقشار در دفاع از میهن و ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز، اظهار داشت: در دفاع مقدس هر یک از اقشار مختلف با توجه به توانایی و ظرفیت خود، در جنگ حضور یافته و هر کدام نقش خود را ایفا کردند.

وی افزود: هر کدام از تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس دارای ظرفیت‌های بسیاری هستند که بهره‌مندی از آن‌ها می‌تواند سبب انعکاس هرچه بهتر و بیشتر نقش مردم در دفاع مقدس باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی تمامی مردم با حضور در برنامه‌های مختلف نظیر مشارکت زنان در پخت نان، آماده‌سازی بسته‌های کمکی تغزیه و پوشاک برای رزمندگان و فعالیت‌های این چنینی، نقش خود را در این عرصه ایفا کردند.

مشایخی با تأکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های نهفته سازمان‌های مردم نهاد در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: در نشست اعضای کارگروه اقشار مردمی ستاد کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی، مقرر شد که با دعوت از نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس و توجیه آن‌ها نسبت به اجرای برنامه‌های مدنظر در کنگره، بستر‌های بهره‌مندی و استفاده از ظرفیت‌های این سازمان‌ها در راستای اهداف مورد نظر کنگره ایجاد شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به ۳۰ تشکل مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس در سطح استان مرکزی شناسایی شده‌ که هر یک در موضوعات مختلف دفاع مقدس فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار