مسئول فرهنگی لشکر ثار الله:

همسران رزمندگان در جهت خدمت به این نظام حرکت کردند

مسئول فرهنگی لشکر ثارالله گفت: در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، همسران آنان نیز در جهت خدمت به این نظام حرکت کردند.
کد خبر: ۲۹۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ - 10July 2018

همسران رزمندگان در جهت خدمت به این نظام حرکت کردند«صادق غلامرضایی» مسئول فرهنگی لشکر 41 ثارالله در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس از کرمان اظهار داشت: نخستین همایش آیه‌های ایثار با حضور 200 خانواده از رزمندگان لشکر 41‌ ثارالله و با حضور همسر اولین شهید روحانی مدافع حرم‌ حجت‌الاسلام  «محمد‌مهدی‌ مالامیری» امروز 19 تیرماه در شهرستان بم برگزار شد.

غلامرضایی به دلاور مردیهای رزمندگان لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این دوران علاوه بر رزمندگان، همسران این بزرگواران نیز در جهت خدمت به این نظام حرکت کردند.

وی ادامه داد: این مراسم با هدف ترویج زندگی به سبک جهادی و مهدوی برگزار می شود و از دوران هشت سال دفاع مقدس تاکنون این حرکت جهادی هنوز در بین همسران ایثارگر ادامه دارد.

صادق غلامرضایی افزود: این عزیزان با توجه به ماموریت‌هایی که در شرق و جنوب شرق کشور وجود دارد، بدون هیچ چشم داشتی در کنار همسرانشان حضور پیدا کردند تا با گذشت و ایثارشان برای حفظ امنیت این مرز و بوم تلاش کنند.

 مسئول فرهنگی لشکر ثار الله با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم حفظ روحیه جهادی، تداوم و تقویت آن در بین خانواده‌های این بزرگوارن است، گفت: همچنین دومین همایش آیه های ایثار با موضوع «سبک زندگی جهادی و مهدوی» و با حضور همسر اولین شهید مدافع حرم روحانی حجت‌الاسلام «محمد‌مهدی مالامیری»، چهارشنبه 20 تیرماه ساعت 9:30 صبح در سالن همایش های شهرک زغال سنگ کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار