حجت‌الاسلام محمدحسنی:

جنایات استکبار، ثمره جدایی دین و علم از یکدیگر است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شأن ملت ایران اقتضا می‌کند که ارتش آن دانشمند و دین‌محور باشد و این در حالی است که استکبار جهانی با دوری علم و دین از یکدیگر جنایت‌های بسیاری را رقم زده است.
کد خبر: ۲۹۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ - 10July 2018

جنایات استکبار، ثمره جدایی دین و علم از یکدیگر استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در جمع کارکنان گروه پهپاد حضرت ولی‌عصر (عج) نیروی زمینی ارتش با اشاره به روایتی از حضرت امیرالمومنین (ع) که می‌فرمایند «علم قدرت‌آفرین است»، اظهار داشت: افراد و جامعه‌ای که بهره آن‌ها از علم فراوان باشد، دارای قدرت بیشتری هستند. انسان از طریق علم می‌تواند به اقتداری دست پیدا کند که دشمنان اجازه سلطه‌گری را به خود راه ندهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر این که «علم و دین باید در کنار یکدیگر باشد و جدایی آن‌ها تبدیل به آتش افروزی می شود»، افزود: اگر دین و علم یکدیگر را تکمیل نکنند، خطرآفرین خواهد بود. امروز نمونه‌های فراوانی از جدایی دین و علم از یکدیگر وجود دارد که از آن جمله می‌توان به رفتارهای همراه با علم آمریکا بدون دین و جنایت‌های داعشی‌های دیندار بدون علم اشاره کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای دانشمندان دیندار است که حقوق بشر و نوع دوستی را در تمام مراحل جنگ و نبرد خود رعایت می‌کنند. رفتار خلبان‌های ایرانی در زمان جنگ تحمیلی نمونه بارز و دلیل محکمی بر این ادعا است.

وی اضافه کرد: امروز جهان سرشار از دیندارهای بدون علم و دانشمندان بدون دین است که هر دو دسته خطرناک هستند. برای حفظ میهن، منافع ملی، ناموس، داشته‌ها و عزت و اقتدار خود باید در کنار تقویت علم، اعتقادات خود را تقویت کنیم، خوشبختانه گروه پهپاد که منسوب به ولی عصر (عج) است، در این مسیر گام بر می‌دارد. به بیان دیگر کار گروه پهپاد کاملا علمی و دینی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه گفت: جوانان باید آستین تحقیق را بالا بزند و ژرف‌نگرانه توان پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای روز مبادا ارتقا دهند تا ماموریت‌های مورد انتظار به بهترین نحو انجام شوند که این موضوع حوصله، صبر، مقاومت و جهاد علمی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده ارتشی مقاوم، جهادی و دارای حوصله تحقیق و تدبیر است، ادامه داد: به نظر می‌رسد با توجه به شناختی که از ارتش وجود دارد، در آینده نزدیک از رقبا سبقت گرفته و آوازه دانش‌پژوهشی ارتش در جهان طنین‌انداز خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی تاکید کرد: شأن ملت ایران اقتضا می‌کند که ارتش آن دانشمند و دین‌محور باشد که به لطف خدا اینچنین است و باید بیش از پیش ارتقا یابد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی با بیان این که پهپاد یکی از مهمترین تجهیزات ارتش است وتاکید کرد شیوه جنگ در زمان فعلی و آینده نزدیک بر آن است تا از پهپاد استفاده شود اضافه کرد: امروز سعی بر آن است تا نبردها از راه دور انجام شود تا خسارات کمتری به نیروی انسانی وارد شود، پس باید تلاش و مطالعات خود را در زمینه پهپاد افزایش داد و در کنار آن دید خود را به دور دست‌ها برد.

وی خطاب به کارکنان گروه پهپاد حضرت ولی‌عصر (عج) تاکید کرد: خلاصه کلام آن است که چشم مردم به فعالان و غیورمردان حوزه پهپاد است و باید گفت شما تا به امروز از این وظیفه خطیر سربلند بیرون آمده‌اید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هشت سال دفاع مقدس نشان داد که ارتش با غیرت، انقلابی و قابل اتکا است. در دورانی که استکبار جهانی تمام ظرفیت خود را علیه کشور و ملت عزیزمان به کار بسته، ارتش باید تمام ظرفیت‌های خود را بسیج کند تا امید موجود در دل مردم به واسطه حضور ارتش متدین، ولایی، با سواد و شهادت‌طلب همچنان استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار