صبح امروز

اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت در گرگان برگزار شد

در پایان هفته دفاع مقدس مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت صبح امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳ - 29September 2014

اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت در گرگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت صبح امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در شهرستان گرگان برگزار شد.

سرهنگ جعفری، مدیر اجرایی این جشنواره در آیین اختتامیه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به حاضرین، گزارشی از نحوه برگزاری این جشنواره در سراسر استان گلستان ارائه داد و گفت: تبیین فرهنگ مقاومت و آشنایی با فرهنگ سینمایی دفاع مقدس از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره در سراسر کشور است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان ضمن تشکر و قدردانی از تمام دست اندرکاران اجرایی این جشنواره افزود: سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در قالبهای فیلم کوتاه، انیمیشن و مستند از 31 شهریورماه تا 6 مهرماه در سراسر استان برگزار شد.

در ادامه این مراسم سرهنگ کریمی اول، جانشین سپاه نینوا گلستان ضمن پاسداشت شهدای دفاع مقدس گفت: واژه مقاومت، واژه مقدسی است. این واژه در تاریخ انقلاب اسلامی دارای معنا و مفهوم بلندی است و موجب شد امام خمینی(ره) نهضت خود را آغاز و با استفاده از عنصر مقاومت شاه را از کشور بیرون کند.

کریمی اول با اشاره به اینکه آمریکاییها و اسرائیلیها از برگزاری فیلم مقاومت عصبانی هستند، اظهار داشت: عنصر مقاومت باعث شد جوانان این کشور در 8 سال دفاع مقدس مقابل تمام استکبار بایستند و کسانی که تصمیم داشتند انقلاب نوپای ایران را از بین ببرند به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند.

بیان خاطرات توسط پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و پخش نماهنگ و کلیپ از دیگر برنامههای اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار