سردار حمیدی خبر داد؛

برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس در سنندج با 11 کشته

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری سنندج – تهران، گفت: در این حادثه 11 نفر از مسافران این اتوبوس جان سپردند و 6 نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۲۹۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ - 11July 2018

برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس در سنندج با 11 کشتهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمدحسین حمیدی» در خصوص برخورد یک دستگاه تانکر حمل قیر با اتوبوس مسافربری سنندج – تهران، اظهار داشت: این حادثه در ساعت 12:30 بامداد در شهر سنندج رخ داد که در اثر آن 11 نفر از مسافران این اتوبوس جان خود را از دست داده و 6 نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا خاطرنشان کرد: پلیس از قبل هشدارهای لازم را به مسئولان مربوطه داده بود که وضعیت ناوگان حمل مواد خطرناک مناسب نیست و باید اقدامات جدی‌تری در این رابطه انجام شود.

سردار حمیدی به علل مختلف بروز این حادثه اشاره و بیان کرد: به محض تکمیل بررسی علل وقوع این حادثه، نتیجه از سوی کارشناسان پلیس اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در گذشته نیز شاهد حوادث خطرناک و وحشتناکی در این رابطه بودیم، تأکید کرد: درصورت عدم ساماندهی تردد ناوگان حمل مواد خطرناک در سطح کشور قطعا شاهد چنین حوادث خطرناکی خواهیم بود؛ بنابراین مسئولان متولی جابه جایی بار و مواد خطرناک باید از خواب بیدار شده و ضمن جدی گرفتن این موضوع تکالیف و مسئولیت قانونی خود را در این خصوص انجام دهند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به وجود نقاط حادثه‌خیز در سطح جاده‌ها، تأکید کرد: متأسفانه برای رفع نقاط حادثه‌خیز هیچ‌گونه اهتمام جدی در این رابطه مشاهده نمی‌شود.

گفتنی است، بامداد امروز یک دستگاه تانکر حمل قیر با اتوبوس مسافربری سنندج – تهران که در حال خروج از ترمینال مسافربری شهر سنندج بود، برخورد کرد که منجر به آتش گرفتن اتوبوس شد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار