سردار اشتری:

معاونت بازنشستگان در ناجا راه‌اندازی می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ساز و کارهای راه‌اندازی معاونت بازنشستگان در نیروی انتظامی فراهم شده و امیدواریم هرچه سریع‌تر بتوانیم این موضوع را به سرانجام برسانیم.
کد خبر: ۲۹۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ - 11July 2018

معاونت بازنشستگان در ناجا راه‌اندازی می‌شود/ پیگیری ارتقای معیشت بازنشستگانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در اولین نشست نمایندگان دوره سوم مجمع کانون بازنشستگان ناجا ضمن تشکر از همه عزیزانی که طی سال‌های گذشته در این مجموعه زحمت کشیدند و پیگیر موضوعات بازنشستگان بودند، اظهار داشت: در این مسیر، هرچقدر بیشتر تلاش کنیم به نوعی بیشتر ثواب می‌بریم.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با رسیدگی به معیشت و امور بازنشستگان، افزود: معظم له بارها بر این امر تاکید کردند که بایستی ارائه خدمات به این قشر افزایش یابد؛ برهمین اساس باید تلاش خود را مضاعف کنیم.

سردار اشتری نقش کانون بازنشستگان را در راستای ارائه خدمات به این عزیزان اساسی دانست و یادآور شد: در گذشته برنامه های مناسبی در راستای کمک به بازنشستگان و ارتقاء معیشت آنان انجام شد که بایستی تلاش شود این مهم بیش از پیش افزایش یابد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کانون بازنشستگان باید نقش پررنگ تری در برطرف کردن مشکلات و دغدغه های کارکنان داشته باشد، گفت: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات این عزیزان را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: امروز جمعیت بازنشستگان عدد قابل ملاحظه ای است؛ به طوری که تقریباً با نیروهای شاغل ما برابری می کند و این موضـوع می طلبد اهتمام بیشتری در برطرف کردن مشکلات این عزیزان داشته باشیم.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه تجربه بازنشستگان باید با یک فرآیند مناسب در اختیار فرماندهان و مسئولان قرار گیرد، گفت: استفاده از تجارب و اندوخته های این عزیزان قطعاً می تواند ما را در رسیدن به اهداف خود موفق کند.

سردار اشتری بازنشستگان را بهترین گروه اندیشه ورز دانست و ادامه داد: فرماندهان و مسئولان باید بتوانند از تجارب و راهنمایی های این عزیزان به نحو احسن در راستای اهداف سازمانی بهره ببرند.

وی راه اندازی معاونت بازنشستگان در ناجا را از برنامه های پیش رو عنوان کرد، گفت: ساز و کارهای راه اندازی این معاونت در نیروی انتظامی فراهم شده و امیدواریم هر چه سریعتر بتوانیم این موضوع را به سرانجام رسانده و شاهد اثرات مثبت آن در امور بازنشستگان باشیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیازهای بازنشستگان باید اولویت بندی شود، گفت: با استفاده از ظرفیت های درونی و بیرونی باید پیگیر امور این عزیزان بوده و بتوانیم گام های موثری در ارائه خدمات به آنها برداریم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه حمایت های مادی و معنوی از بازنشستگان در دستور کار قرار دارد، گفت: حمایت های معنوی می تواند بسیاری از مسائل مادی را برای این عزیزان حل و فصل کند.

این مقام عالی انتظامی کشور با اشاره به اینکه شایسته نیست فردی که سال ها برای ناجا زحمت کشیده را نتوانیم یاری کنیم، گفت: از صمیم قلب اعلام می کنم، به هر میزان که در توانم و در اختیارات شخص من باشد برای این عزیزان قدم برمی دارم تا بتوانم گوشه ای از مشکلات این عزیزان را حل کنم.

فرمانده ناجا در خاتمه با تأکید بر حل مشکلات بازنشستگان، گفت: افزایش اماکن ورزشی، رفاهی و زیارتی، برطرف کردن مشکلات مسکن و مسائل درمانی از دیگر برنامه های نیروی انتظامی برای خدمات دهی بهتر به بازنشستگان است.

گفتنی است، با دستور سردار اشتری تعدادی از بازنشستگان حاضر در جلسه مشکلات خود را به صورت حضوری با وی در میان گذاشتند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار