با حضور هنرمندان و ورزشکاران؛

فینال جام جهانی در جوادیه برگزار می‌شود

فینال جام جهانی در جوادیه همزمان با مسابقه کتابخوانی «بخون، قهرمان شو!» با حضور هنرمندان و ورزشکاران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ - 11July 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، همزمان با مسابقه کتابخوانی «بخون، قهرمان شو!» که با محوریت کتاب «جام جهانی در جوادیه» نوشته داوود امیریان در حال برگزاری است، با همکاری شهرداری منطقه ۱۶ و انجمن محلی جوادیه یک دوره مسابقات گل کوچک ویژه نوجوان نیز در این محله قدیمی تهران برپا شده است.

این مسابقات که با حضور نوجوانان فوتبال‌دوست محله جوادیه شکل گرفته است در تطابق با تخیل نویسنده رمان، به صورت یک جام جهانی برگزار می‌شود و در آن هر تیم با نام یک تیم ملی حاضر در جام جهانی، در مسابقات شرکت می‌کند.

قرار است فینال این مسابقات روز جمعه ۲۲ تیرماه با حضور هنرمندان و ورزشکاران محله جوادیه از جمله علی خسروی، نادر فریادشیران، حسن خان‌محمدی، سیروس همتی، داوود امیریان و... در زمین ورزشی بوستان بهمن برگزار شود.

گفتنی است، پویش بخون، قهرمان شو! با مشارکت مرکز اوج کودک و نوجوان، انتشارات قدیانی، شبکه دو، شبکه امید، مستندمسابقه فاز، مسابقه تلویزیونی فرمانده، اپلیکیشن طاقچه، ستاره اول و قرارگاه جهاد فرهنگی حنیف از خردادماه امسال شروع شده است و تا اوایل مردادماه ادامه دارد. نوجوانان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی می‌توانند برای شرکت در این پویش به سایت www.ghahremansho.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار