مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری طرح «نشاط معنوی» در ۸ پایگاه معنوی استان سیستان و بلوچستان

حجت‌الاسلام «محسن مؤمنی‌مقدم» گفت: طرح تابستانی «نشاط معنوی» از ۱۶ تیرماه در هشت بقعه متبرکه استان سیستان و بلوچستان آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه دارد.
کد خبر: ۲۹۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ - 11July 2018

برگزاری طرح «نشاط معنوی» در ۸ پایگاه معنوی استان سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام «محسن مؤمنی‌مقدم» مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: طرح تابستانی «نشاط معنوی» از ۱۶ تیرماه امسال در هشت بقعه متبرکه استان آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه دارد.

وی با بیان این‌که در این طرح از ظرفیت معنوی مساجد در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان استفاده می‌شود، افزود: این طرح ویژه دانش آموزان در رده سنی ۷ الی ۱۸ سال و در ۲ بخش مجزا برای دختران و پسران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مؤمنی‌مقدم بیان کرد: غنی‌سازی اوقاف فراغت نوجوانان و تبدیل اماکن مذهبی به قطب فرهنگی، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح است.

وی برگزاری کلاس‌های آموزش معارف اسلامی شامل حفظ و قرائت قرآن کریم، اخلاق و سبک زندگی، فعالیت‌های ورزشی و هنری و برپایی اردو‌های تفریحی – زیارتی را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در قالب طرح «نشاط معنوی» عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با بیان این‌که محتوای آموزش‌های ارائه شده در این طرح به صورت هماهنگ و برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: ۴۵ مُبلغ اعزامی و پنج مُبلغ بومی در این طرح مشارکت دارند.

مؤمنی مقدم با اشاره به این مطلب که ۱۴ وقف در قالب نشاط معنوی در سال ۹۶ در استان ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: امیدواریم این طرح امسال نیز برکات خوبی داشته و در معرفی وقف به ویژه برای نسل جدید مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها