با عنوان «ترنم حماسه»؛

دومین کنگره ملی شعر، سرود و تصنیف دفاع مقدس برگزار می‌شود

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان گفت: به منظور شناسایی استعداد‌ها و ارزیابی توان ادبی کشور در حوزه سرود و تصنیف دفاع مقدس، دومین کنگره ملی شعر ویژه سرود، ترانه و تصنیف دفاع مقدس با عنوان «ترنم حماسه» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ - 11July 2018

«ابوالفضل اعتراف» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در گرگان، اظهار داشت: به منظور شناسایی استعدادها و ارزیابی توان ادبی کشور در حوزه سرود و تصنیف دفاع مقدس، دومین کنگره ملی شعر ویژه سرود، ترانه و تصنیف دفاع مقدس با عنوان «ترنم حماسه» برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوعات این کنگره شامل «دفاع مقدس و مجموعه موضوعات مرتبط با آن» و «ترسیم افق نو و تازه در نگاه به مضامین و برقراری پیوند بین مسائل روز کشور و جهان اسلام با فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و ایثار و شهادت» است.

اعتراف در پایان از همه نویسندگان و هنرمندان خواست که آثار خود را حداکثر تا پایان مردادماه ۱۳۹۷ به نشانی: تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، نبش کوچه یکم، پلاک ۴ (صندوق پستی ۱۶۱۵- ۱۵۸۷۵) و یا به نشانی پست الکترونیکی hamaseh97@gmail.com (سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس) ارسال کنند.

دومین کنگره ملی شعر و سرود و تصنیف دفاع مقدس با عنوان

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار