برگزاری مراسم معارفه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی

مراسم معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی روز چهارشنبه 20 تیر ماه در سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ - 11July 2018

معارفه سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی بعنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربیبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، مراسم معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «محمد فهمیده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم خلبان «محمدرضا تقی پور» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی و جمعی از فرماندهان یگان های نیروهای مسلح استان و مدیران دستگاه های اجرایی استان روز چهارشنبه 20 تیر ماه در سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی به عنوان مدیر کل جدید حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اذربایجان غربی معرفی و از زحمات افشین سیمین مرام سرپرست این نهاد قدردانی شد.

در ادامه این برنامه «افشین سیمین مرام» سرپرست سابق اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در 5 ماه گذشته توسط این اداره کل را ارائه داد.

در ادامه «علیرضا رادفر » معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: 8 سال دفاع مقدس هویت ماست و این را بعنوان یک ارزش والا باید نشر داده و حفظ بکنیم. بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مجموعه ای است که این مسیر را باید تسهیل و مدیریت کند و دستگاه های اجرایی و یگان های نظامی نیز باید دنبال رو باشند.

وی گفت: امروز ما بیش از پیش به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمندیم و نیازمند انجام کارها بصورت جهادی می باشیم.

در ادامه امیر سرتیپ دوم ستاد «محمد فهمیده» طی سخنانی گفت: استان آذربایجان غربی جزو 5 استان درگیر در 8 سال دوران پرافتخار دفاع مقدس بود که هم با دشمن بعثی و هم با عناصر ضدانقلاب جنگ می کرد و با تقدیم 12000 شهید گرانقدر از این آزمون سخت الهی سربلند بیرون آمد.

وی افزود: استکبار جهانی این جنگ را بر ما تحمیل کرد و رزمندگان با فداکاری و ایثار توانستند این پیروزی را به دست آورند. اندیشه دفاعی حضرت امام خمینی (ره) خاص و برای دفاع همه جانبه پایه ریزی شد. ایشان با نامگذاری 29 فرودین 1358 بعنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در 2 اردیبهشت 1358 و نیز تشکیل بسیج در 5 آذر سال 1358 این اندیشه را پیاده کردند و این همان اندیشه دفاعی عمیق، پایدار و ریشه دار امام خمینی (ره) بود.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) با دست خالی در مقابل تمامی قدرت های استکبار جهانی در اوایل انقلاب ایستاد و به فرموده مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا: این جنگ یک گنج است و ما باید از این گنج معنوی 100 تا 200 سال باید بهره برداری کنیم. حضرت امام خمینی (ره) به وعده های الهی مطمئن بود و امروز نیروهای مسلح با حفظ هوشیاری گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و وحدت بین نیروهای مسلح بیشتر از گذشته می باشد.

انتهای پیام/   

نظر شما
پربیننده ها