معاون استاندار مازندران:

برای حمایت از تولیدات ملی به برپایی نمایشگاههای «عفاف و حجاب» نیاز داریم

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب» را توجه به شعار سال جاری و حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: برای حمایت از تولیدات ملی به برپایی نمایشگاههای حجاب و عفاف نیاز داریم.
کد خبر: ۲۹۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ - 11July 2018
برای حمایت از تولیدات ملی به برپایی نمایشگاههای «عفاف و حجاب» نیاز داریمبه گزارش دفاع پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ «عفاف و حجاب» در ساری از همکاری مجموعه های مختلف در برپایی این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری اداره کل بانوان، سپاه، بسیج کارگری و شهرداری ها برگزار شده است.

وی برپایی این نمایشگاه را توجه به شعار سال جاری و حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: در این نمایشگاه ۴۰ غرفه برپا شده که خلاقیت و نوآوری در آن دیده می شود زیرا خلاقیت و نوآوری سبب جذب خانواده ها می شود و برای حمایت از تولیدات ملی به برپایی نمایشگاههای حجاب و عفاف نیاز داریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: دولت نیز حمایت های لازم برای تولیدکنندگان در قالب ارائه تسهیلات ویژه و کم بهره به عمل خواهد آورد و تولیدکنندگانی از استان های دیگر و شهرستان های مختلف در نمایشگاه حضور دارند و می تواند به تعامل بین تولیدکنندگان کمک کند.

وی طرح تعویض چادر کهنه را از طرح های خوب برشمرد و گفت: هر جا بخش های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد حضور داشته باشند، موفق خواهیم بود.

انتهای خبر/
نظر شما
پربیننده ها