یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار شد

اتخاذ «استراتژی یکپارچه» با تمرکز بر «مقاومت» دربرابر رژیم صهیونیستی

یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه مقاومت گزینه وحدت‌بخش فسلطینی‌هاست، خواستار اتخاذ راهبردی یکپارچه و منسجم با تمرکز بر محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی شد.
کد خبر: ۲۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱ - 29September 2014

اتخاذ «استراتژی یکپارچه» با تمرکز بر «مقاومت» دربرابر رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، «یوسف الحساینه»، از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی که بمناسبت سالروز «انتفاضه الاقصی» ایراد کرد، گفت: این انتفاضه قیامی علنی و آشکار توسط ملت فلسطین علیه توافقنامههای پوچ و بیپایه و اساس بود.

الحساینه اظهار داشت: انتفاضه الاقصی نقطه آغاز تحول استراتژیک در نزاع فلسطینی- اسرائیلی بود که بر گرفتن حق وحقوق مشروع فلسطینیان از طریق مقاومت و رد گزینههای دیگر مانند گفتوگو و سازش با رژیم صهیونیستی متمرکز بود.

این عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه از فلسطینیان کرانه باختری خواست برای مقابله با طرحهای یهودی سازی قدس اشغالی و دیگر طرحهای اشغالگرانه رژیم صهیونیستی به انتفاضه روی بیاورند.

الحساینه افزود: دگرگونی در راهبرد مقاومت از شکست 1969 آغاز شد و تا انتفاضه سال 1987 و سپس انتفاضه الاقصی ادامه داشت و هنوز پایان نیافته است.

وی با بیان اینکه راهبرد مقاومت همواره راهبردی موفق بوده، دلیل این مدعا را عملیاتهای موفق مقاومت در برابر صهیونیستها از جمله عملیاتهای اخیر به اجرا گذاشته شده، در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه دانست.

الحساینه در پایان تصریح کرد که مقاومت تنها راهبردی است که موجب انسجام و وحدت در صفوف فلسطینیان میشود و به همین منظور بر ضرورت اتخاذ یک استراتژی ملی و متمرکز بر مقاومت جهت مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

انتهای پیام/ز

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار