امام جمعه موقت خرم آباد:

برنامه های فرهنگی همراه با نشاط اجتماعی از راهبردهای موفق تربیتی است

حجت الاسلام و المسلمین «قاسم متقی نیا» گفت: در عصر کنونی توجه به برنامه های فرهنگی و تربیتی همراه با نشاط اجتماعی و ایجاد ارتباط مناسب بین جوانان و اماکن مقدس از راهبردهای موفق تربیتی است.
کد خبر: ۲۹۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ - 11July 2018

برنامه های فرهنگی همراه با نشاط اجتماعی از راهبردهای موفق تربیتی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «قاسم متقی‌نیا»، امام ‌جمعه موقت شهرستان خرم‌آباد، امروز  در مراسم اعزام ۱۶۰ نفر از دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد لرستان به مشهد مقدس، اظهار داشت: با توجه به اتمام امتحانات دانش آموزان و برنامه ریزی هدفمند برای پر کردن اوقات فراغت دانشجویان و دانش آموزان امری ضروریست.

وی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان، افزود: در عصر کنونی توجه به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی همراه با نشاط اجتماعی و ایجاد ارتباط مناسب بین جوانان و اماکن مقدس از راهبردهای موفق فرهنگی است.

 متقی نیا با بیان این مطلب که قرار داشتن حرم مطهر امام رضا(ع) در کشور عزیز ایران یک فرصت و نعمت اسلامی است، افزود: زیارت ائمه معصومین(ع) یک عبادت است و برکات فراوانی به همراه دارد به ویژه از نظر روحی، حس آرامش و امنیتی به انسان دست می دهد که قابل توصیف نیست.

امام جمعه موقت خرم آباد، به آداب مخصوص زیارت امام رضا(ع) اشاره کرد و مهمترین دستاورد زیارت اهل‌بیت را نزدیکی به خداوند و اجرای احکام الهی به پیروی از قرآن و سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: آشنایی با معارف اهل بیت(ع) حق جوانان ماست چرا که امامان ما بهترین الگو برای سبک زندگی جهادی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار