فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

وظیفه آحاد جامعه دفاع از حریم انقلاب و نظام اسلامی است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز مانند دوران دفاع مقدس که رزمندگان اسلام با تمام قوا در جبهه حضور پیدا می‌کردند، باید در جبهه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از حریم انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنیم.
کد خبر: ۲۹۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ - 12July 2018

وظیفه آحاد جامعه، دفاع از حریم انقلاب و نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در همایش بصیرتی ناظران شورای نگهبان با بیان اینکه باید برای جامعه مشخص شود که دلیل مشکلات و معضلاتی مانند گرانی، تورم، اشتغال و نارضایتی‌ها به نظام و انقلاب اسلامی برمی‌گردد و یا به جریانات معاند و توطئه‌های استکبار، اظهار داشت: استکبار جهانی پس از جنگ تحمیلی راهبرد نفوذ، استحاله و براندازی را علیه نظام اسلامی طراحی کرد.

وی افزود: دشمن در مرحله نخست با نفوذ دادن عوامل خود در ارکان نظام، خالی کردن محتوی نظام اسلامی و راه اندازی بحث براندازی که مصداق‌های عینی آن را در تیرماه 78، خردادماه 88 و دی ماه 96 شاهد بودیم، تلاش همه‌جانبه‌ای را برای ساقط کردن جمهوری اسلامی انجام داد و در این سه مقطع مهم همه اردوگاه دشمن با تبریک به یکدیگر بحث نظام اسلامی را تمام شده می‌دانستند.

ابوحمزه ادامه داد: هنگامی که دشمن در این مقاطع ناکام ماند، اقدام به پیاده‌سازی سه راهبرد کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت کرد که در راهبرد کوتاه‌مدت به دنبال ایجاد اغتشاش و بحران و قراردادن مردم در برابر نظام بود و دشمن مرحله به مرحله این راهبرد را پیاده کرد.

وی با بیان اینکه برخی خواسته‌های مردم و اصناف به حق و جایز بود، ابراز داشت: همه ما باید توجه داشته باشیم که به جای ایستادن در برابر نظام و شکل دادن استراتژی دشمن، می‌توان مطالبات به حق خود را از راه قانونی ابراز کرد، اما متاسفانه عده‌ای از روی ناآگاهی در زمین دشمن بازی کرده و خوراک تبلیغاتی مناسبی برای دستگاه تبلیغاتی دشمن درست کردند.

فرمانده سپاه ثارالله با طرح این سوال که آیا جنگ اقتصادی تمام‌عیار آمریکا و غرب علیه ایران صرفا مباحث اقتصادی را در بر می‌گیرد و یا اینکه شامل موضوعات و مطالب دیگری هم می‌شود، بیان داشت: دشمن در راهبرد میان‌مدت با هدف ایجاد نارضایتی‌های گسترده بر روی مسائل و مشکلات اقتصادی ایران مانند گرانی، تورم و اشتغال متمرکز شده است.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌های خود فرمودند که آمریکا غیرقابل اعتماد است و هرکس به آمریکا اعتماد کند سیلی خواهد خورد؛ اما متاسفانه هنوز برخی اشخاص و گروه‌های سیاسی این را باور نکرده اند و باید دانست سیاست دولت آمریکا را لابی های صهیونیستی تعیین می کنند و افرادی مانند ترامپ و اوباما فقط اجراکننده هستند.

ابوحمزه ادامه داد: نکته بسیار مهم و اساسی اینجاست که عوامل تصمیم گیر در دولت آمریکا یعنی لابی‌های صهیونیست که کارتل‌های بزرگ نفتی، شرکت‌های بزرگ و هالیوود را در اختیار دارند فقط درصدد تامین منافع صهیونیست هستند و حتی منافع مردم آمریکا هم برایشان مهم نیست و وجود 50 میلیون بی‌خانمان در آمریکا این ادعا را ثابت می کند.

وی بیان داشت: اروپا نیز دقیقا مشی آمریکا را دنبال می کند؛ زیرا تحت تاثیر صهیونیست‌ها هستند و ما شاهد بودیم در این 40 سالی که از انقلاب می گذرد در تمامی مقاطع زمانی مانند تحریم ها، فشارهای سیاسی و جنگ تحمیلی در کنار آمریکا و علیه ملت ایران متحد بودند و هم‌اکنون نیز طبق فرموده مقام معظم رهبری آنها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

ابوحمزه تصریح کرد: امروز مانند دوران دفاع مقدس که رزمندگان اسلام با تمام قوا در جبهه حضور پیدا می‌کردند، باید در جبهه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از حریم انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنیم و در این جنگ تمام‌عیار استکبار علیه ایران اسلامی، تکلیف و رسالتی عظیم در دفاع از ارزش‌ها اکنون برعهده افراد جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار