فرمانده سپاه ناحیه عجب‌شیر خبر داد؛

برگزاری اجتماع بزرگ «مدافعان حریم خانواده» در شهرستان عجب‌شیر

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر از برگزاری اجتماع بزرگ «مدافعان حریم خانواده» همزمان با روز ملی عفاف و حجاب در شهرستان عجب‌شیر خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ - 12July 2018

برگزاری اجتماع بزرگ به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار  «محمدرضا هنرور» فرمانده سپاه ناحیه عجب‌شیر اظهار داشت: در روز ملی عفاف و حجاب، تجمع مدافعان عفاف و حجاب با عنوان مدافعان حریم خانواده روز یکشنبه 24 تیرماه ساعت 18 از جلوی سپاه ناحیه عجب شیر به سمت پارک ساحلی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر در ادامه خاطرنشان کرد: دنیا باید بداند عفاف و حجاب جزء لاینفک جامعه اسلامی و ارزش‌های اسلامی است و در طول هفته حجاب و عفاف برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد که برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در پارک ساحلی، نشست‌های روشنگری و ایستگاه نقاشی از جمله برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در این شهرستان خواهد بود.

هنرور عنوان کرد: باید از فرصت هفته حجاب به منظور شناساندن هرچه بهتر توانایی‌های بسیج جامعه زنان در عرصه عفاف و حجاب استفاده کرده و به ترویج و ارائه الگوهای مؤثر در زمینه سبک زندگی اسلامی بپردازیم.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تأثیر به سزایی در تحکیم بنیان خانواده دارد ابراز کرد: اگر در این زمینه موفق عمل کنیم به نتایج خوبی دست می‌یابیم.

فرمانده سپاه عجب شیر با بیان اینکه موفقیت‌های معنوی، مصونیت و آرامش زنان و کاهش مفاسد اجتماعی از جمله آثار عفاف و حجاب است، عنوان کرد: حفظ این موارد و عفاف و حجاب می‌تواند از کانون خانواده محافظت کند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار