بازدید رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم+ تصاویر

«علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم بازدید کرد.
کد خبر: ۲۹۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ - 12July 2018
بازدید رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم/ تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس، با حضور در کارگاه ساخت مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم، از روند احداث این مرکز بازدید کرد.
 
وی در جلسه هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان که در حاشیه این بازدید برگزار شد، احداث این مرکز را اقدامی ارزشمند و شایسته ارزیابی و از تلاش دست اندرکاران ساخت پروژه قدردانی کرد.
 
در این بازدید که «سیدمهدی صادقی» استاندار قم و رییس هیئت امنای مرکز نیز حضور داشت، «احمد حسینی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده خواستار حمایت همه ارگان‌ها و دستگاه‌های استان در زمینه ساخت و تکمیل موزه انقلاب اسلامی قم شد.
 
وی افزود: ساخت این موزه با هدف تبیین مظلومیت شهدا در طول جنگ تحمیلی بی شک اقدامی ارزشمند و گرانبها است که جوانان را با دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای والامقام بیشتر آشنا می‌کند.
بازدید رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم/ تصاویربازدید رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم/ تصاویربازدید رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم/ تصاویربازدید رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم/ تصاویربازدید رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم/ تصاویربازدید رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم/ تصاویربازدید رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم/ تصاویربازدید رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم/ تصاویربازدید رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم/ تصاویر
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار