سردار سپهر خبر داد؛

برنامه‌های مدون بسیج برای افزایش همکاری با ارتش

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برنامه‌های مدونی برای هم‌افزایی و تعامل بیشتر ۲۲ قشر بسیج با ارتش داریم که آنها را به فرمانده کل ارتش تقدیم خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۹۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ - 12July 2018

////به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرک‌های ارتش اظهار داشت: امروز اگر تفکر بسیجی در قوای کشور و نهادهای حاکمیتی کشور حاکم شود، پیروزی بر آمریکا و دشمنان استکباری محقق خواهد شد.

وی افزود: حاکم شدن تفکر بسیجی در میان مسئولان، ما را کمک می‌کند تا به سلامت از پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده بودند، عبور کنیم.

سردار سپهر با بیان اینکه همه ما باید قدر رهبر حکیم و دوراندیش خود را بیشتر بدانیم، گفت: یکی از روزنامه‌های مطرح آمریکایی چندی پیش در سطری از مقاله خود نوشت که «بزرگترین مشکل آمریکا در ایران، حضور یک اَبَرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران است».

وی با تاکید براینکه امت اسلامی شامل خواص و نخبگان می‌شود و قاطبه مردم پیرو همان خواص با بصیرت هستند، افزود: مسئولان کشوری و لشگری،‌ روحانیون،‌ امرای سپاه‌، ‌ارتش و بسیج همگی جزو خواص امت‌ساز  محسوب می‌شوند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: برنامه‌های مدونی برای هم‌افزایی و تعامل بیشتر ۲۲ قشر بسیج با ارتش داریم که آنها را به محضر امیر موسوی فرمانده کل ارتش تقدیم خواهیم کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: برای ایجاد تمدن اسلامی باید دنبال تولید دانش در سطوح مختلف باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما باید در حوزه نظام تولید علم، سیاست، دفاع،‌ امنیت، اقتصاد، پیشرفت و روابط بین‌الملل ایجاد الگو کنیم. افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم ما باید مأنوس کردن بسیجی‌ها با فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی و ایرانی باشد.

سردار سپهر با اشاره به دستاوردهای جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا گفت: پیروزی در سوریه و عراق به دلیل ایجاد تفکر بسیجی در ارتش این دو کشور بود، شهید بزرگوار سردار همدانی گفت که من به سوریه می‌روم تا در آن‌جا بسیج را سازماندهی کنم، در واقع جبهه مقاومت با همین تفکر بسیجی بر دشمن پیروز شد.

وی با بیان اینکه بسیج آماده همکاری با ارتش برای مقابله با آمریکا است افزود: زیرساخت تمام اقدامات برای ایجاد تمدن اسلامی،‌ امنیت است و امنیت با تفکر بسیجی نضج می‌گیرد و باید مسئولان ما نیز این تفکر بسیجی را داشته باشند. اگر این تفکر در نهادهای حاکمیتی و نیروهای مسلح حاکم شد پیروزی بر آمریکا محقق می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها