امیر تقی‌خانی عنوان کرد؛

برنامه ارتش برای ارتقای ارتباط، تعامل و هم‌افزایی با سایر نیرو‌های مسلح

معاون فرهنگی‌ و‌ روابط عمومی ارتش‌ با اشاره به همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج کوی‌های سازمانی ارتش، مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش را تحقق احکام صادره فرماندهی معظم کل قوا در جهت ارتقای ارتباط، تعامل و هم‌افزایی با سایر نیرو‌های مسلح برشمرد.
کد خبر: ۲۹۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ - 12July 2018

برنامه ارتش برای ارتقای ارتباط، تعامل و هم‌افزایی با سایر نیرو‌های مسلحبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «شاهین تقی‌خانی» معاون فرهنگی‌ و‌ روابط عمومی ارتش‌ صبح امروز (پنجشنبه 21 تیرماه) در نخستین همایش مسئولان بسیج و ائمه جماعات کوی‌های سازمانی اظهار داشت: بیش از شش ماه است که مقدمات برگزاری هرچه اثر بخش‌تر این همایش در دستور کار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش قرار دارد و برای تحقق این مهم جلسات متعددی در سازمان عقیدتی سیاسی و ادارات تابعه برگزار شد.

وی یکی از برکات برگزاری این همایش را رسیدن به یک بانک اطلاعاتی مناسب دانست و گفت: در این همایش از 124 امام جماعت و مسئولان 198 پایگاه مقاومت بسیج شامل 89 پایگاه بسیج خواهران و 109 پایگاه بسیج برادران دعوت به عمل آمده تا در این نشست هم اندیشی حضور داشته باشند.

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یادآوری اینکه این همایش برای نخستین بار است که برگزار می‌شود، علت برگزاری این همایش را در درجه اول اقدام عملی برای تحقق احکام صادره فرماندهی معظم کل قوا برای فرمانده کل ارتش و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص ارتقای تعامل و هم افزایی با سایر نیرو‌های مسلح خواند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مصباح 1 تا 12 در ارتش جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: طرح مصباح 7 به اعتلای پایگاه‌های بسیج کوی‌های سازمانی می‌پردازد و این همایش به دنبال تحقق این مهم نیز خواهد بود.

امیر تقی‌خانی با برشمردن اهداف نخستین همایش مسئولان بسیج و ائمه جماعات کوی‌های سازمانی، گفت: ایجاد و تقویت روحیه صمیمیت و توسعه فرهنگ بسیجی در کوی‌های سازمانی، مدیریت و ساماندهی فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج، حمایت معنوی از پایگاه‌های مقاومت بسیج، وحدت رویه برای رسیدن به احکام صادره فرماندهی کل قوا و نهایتا ابلاغ سیاست‌های ارتش و سازمان عقیدتی سیاسی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تشکیل کارگاه‌های هم‌اندیشی در حاشیه برگزاری همایش امروز با هدف احصای مشکلات و راهکار‌های نیل به وحدت رویه و هم افزایی عنوان کرد: پنج کارگاه نیروی زمینی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، نیروی هوایی، نیروی دریایی و ستاد ارتش با حضور ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه بسیج برگزار می‌شود تا در این کارگاه مهم‌ترین چالش‌ها و راهکار‌های مد نظر همایش احصا و برای آن چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار