وقتی پوتین، نتانیاهو را سنگ روی یخ کرد؛

نتانیاهو برای تماشای فوتبال جام جهانی به مسکو رفت نه صحبت درباره ایران

رئیس‌جمهور روسیه با رد ادعای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره علت سفرش به مسکو، تلویحا گفت که نتانیاهو برای تماشای مسابقه جام جهانی به روسیه آمد نه صحبت درباره ایران و سوریه.
کد خبر: ۲۹۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ - 12July 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با رد ادعاهای «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره سفرش به مسکو، گفت او برای تماشای مسابقه فوتبال به این کشور سفر کرده است.

علی‌رغم ادعای نتانیاهو درباره اینکه سفرش برای صحبت حول تلاش ایران برای تثبیت حضور نظامی در سوریه است، پوتین طی دیدار روز گذشته (چهارشنبه) با او گفت: «خوشحالم که هنگام سفر خصوصی برای دیدن مسابقه جام جهانی فوتبال در مسکو، با شما دیدار می‌کنم».

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» طبق بیانیه‌ای که کاخ کرملین درباره گفت‌وگوی این دو در مسکو منتشر کرده، پوتین بدون هرگونه اشاره‌ای به مباحث مطرح شده درباره ایران یا سوریه، روابط دوجانبه با تل‌آویو را «در حال پیشرفت مثبت» ارزیابی کرد.

بعد از این دیدار بود که نتانیاهو و همسرش به همراه «دیمیتری مدودف» نخست‌وزیر روسیه و «آندره پلنکوویچ» نخست‌وزیر کرواسی برای تماشای مسابقه فوتبال تیم‌های ملی انگلیس و کرواسی به ورزشگاه «لوژنیکی» در مسکو رفتند.

پوتین در حالی این جمله کنایه‌آمیز را به نتانیاهو گفت که وی پیش از ترک فلسطین اشغالی مدعی شده بود برای دیداری بسیار مهم با رئیس‌جمهور روسیه و صحبت درباره مسائل امنیتی حول ایران و سوریه به مسکو می رود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها