قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

باید از ظرفیت کنگره شهدا در گرامیداشت چهلمین سال انقلاب استفاده کنیم

حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند و به دنبال نابودی جریان عظیم انقلاب هستند ما از این فرصت کنگره شهدای استان نهایت استفاده را می بریم.
کد خبر: ۲۹۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ - 12July 2018

باید از ظرفیت کنگره شهدا در گرامیداشت چهلمین سال انقلاب استفاده کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در سومین ستاد کنگره دو هزار شهید خراسان‌ جنوبی اظهار داشت: امسال و در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، کنگره دو هزار شهید استان برگزار می شود و قطعا این سالگرد در استان تحت تاثیر جریان این کنگره عظیم خواهد بود.

وی افزود: پیامبر می فرماید «مردانی از مشرق قیام می کنند و زمینه حاکمیت حضرت مهدی (عج) را فراهم می کنند» و در قرآن نیز آینده از آن مکتب آل محمدی دانسته شده است و ایران زمین به عنوان ام القرای جهان اسلام نقش موثری در این زمینه دارد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نقش شهدا و تاثیرگذاری انقلاب نیاز به استدلال و دلیل ندارد، گفت: رهبر انقلاب در جمع مسئولان سپاه جمله ای فرمودند که «شهدا در یک عملیات و یک فاصله محدود کار خودشان را انجام دادند و بالاخره در راه خدا به شهادت رسیدند».

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه امام سجاد(ع) 35 سال فرهنگ عاشورا را منتقل کرد و زنده نگه داشت، یادآور شد: رهبری می فرمایند «زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست».

وی متذکر شد: حکم می کند در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند و به دنبال نابودی جریان عظیم انقلاب هستند ما از این فرصت کنگره شهدای استان نهایت استفاده را ببریم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به پیشینه این حرکت ها در استان های مختلف، قطعا هر کنگره ای بعد از اینکه ایجاد می شود یک حرکت عظیم فرهنگی را با برنامه های مختلف هدایت می کند و ما نیز باید نقش موثر خود را نشان دهیم تا مدیون شهدا نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها