امام جمعه اهل سنت بندرکنگ:

با اقتدا به رهبری می‌توان آرامش را به جهان اسلام برگرداند

امام جمعه اهل سنت بندرکنگ گفت: اگر همه با پشت سر رهبری و گوش به فرمان ایشان باشیم می‌توانیم پرچم اسلام را به اهتزاز درآورده و آرامش را در جهان اسلام برگردانیم.
کد خبر: ۲۹۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ - 13July 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بندرعباس، شیخ «محمد عقیل رضوانی» امام جمعه اهل سنت بندرکنگ در خصوص جنایات آمریکا در خلیج فارس اظهار داشت: حقوق بشر آمریکایی و یا بهتر بگوییم خواب‌هایی که ملت یهود برای بقیه امت‌ها دیده‌اند به سرانجام نخواهد رسید. آمریکا با همه سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که دارد عقبه یهود را یدک می‌کشد.

امام جمعه اهل سنت بندرکنگ تصریح کرد: ما حقوق بشر اسلامی و دینی  را می‌خواهیم، آن حقوق بشری که حضرت محمد (ص) 1400 سال پیش بر مبنای دستورات دینی اعلام کرد.

وی گفت: حقوق بشری که آمریکا و یهودی‌ها برنامه‌ریزی کنند واضح است که به کجا ختم خواهد شد، همه این وحشی‌گری و طغیان‌ها نتیجه این تفکر یهودی است.

شیخ محمد عقیل رضوانی عنوان کرد: اگر حکومت‌های اسلامی با هم متحد بودند، وضعیت منطقه اینچنین نبود، تمام جنگ‌های موجود در منطقه نشان دهنده خوی نفسانی و شیطانی یهود است که توسط آمریکا بروز کرده است.

امام جمعه اهل سنت بندرتاریخی کنگ بیان داشت: اگر همه با پشت سر رهبری و گوش به فرمان ایشان باشیم می‌توانیم پرچم اسلام را به اهتزاز درآورده و آرامش را در جهان اسلام برگردانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار