مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس ارومیه افتتاح شد

مراسم افتتاح مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس ارومیه با حضور مسئولان آذربایجان غربی و معاون مهندسی و امور یادمان‌های بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افتتاح شد.
کد خبر: ۲۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹ - 29September 2014

مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس ارومیه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ارومیه، مراسم افتتاح مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان آذربایجان غربی با حضور مسئولان در سالن آمفی تئاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس این استان برگزار شد.

سرهنگ رضوی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به میهمانان گزارشی از روند اجرایی پروژه به استحضار حاضرین رساند و در ادامه از یگانهای نظامی مستقر در استان درخواست همکاری در جهت تجهیز موزه دفاع مقدس استان نمود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ناظر، معاون مهندسی و امور یادمانها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس شرح کاملی از مأموریتها، اهداف و وظایف کلی بنیاد به جمع حاضر بیان و در ادامه به اعضای هیئت امناء بنیاد اشاره نموده و اهمیت فعالیت بنیاد باتوجه به حضور هفت وزیر در هیئت امناء را خاطر نشان کرد.

وی سپس به نحوه شکل گیری هیئت امناء مرکز فرهنگی دفاع مقدس استانها اشاره و خواستار تشکیل جلسه هیئت امناء مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان غربی توسط اعضاء و نیز همکاری تمام یگانهای نظامی مستقر در استان در جهت تجهیز موزه دفاع مقدس شد.

ناظر از فعالیت شبانه روزی سرهنگ رضوی و کارکنان تحت امر، شهرداری، تیپ 41 مستقل پیاده نزاجا و قرارگاه منطقهای شمالغرب نزاجا تشکر و قدردانی نموده و خواستار همکاری سایر سازمانها و نهادهای دولتی با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شد.

در ادامه مراسم حضرت پور، شهردار ارومیه بیان داشت: تا یک سال پیش این مجموعه در سطح شهر و عموم مردم شناخته نشده بود که با حضور سرهنگ رضوی در طول یک سال هم مجموعه در بین عموم مردم شناخته شد و هم موزه و پارک موزه دفاع مقدس با همت ایشان و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه به بهره برداری رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار