همزمان با روز جشن ولایت علوی

مسابقه بزرگ «غدیر درس زندگی» برگزار می‌شود

مدیر مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف و امور خیریه از چاپ کتاب و برگزاری مسابقه بزرگ «غدیر درس زندگی» به مناسبت 18 ذی الحجه روز عید سعید غدیر خم خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲ - 29September 2014

مسابقه بزرگ «غدیر درس زندگی» برگزار می‌شود

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام"سیدموسی موسوی تبریزی" مدیر مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف با بیان اینکه هرساله روز ۱۸ ذی الحجه با عنوان روز جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی نامگذاری شده و برنامه هایی متنوع در سطح امامزادگان کشور برگزار میشود، اظهارداشت: برای اجرای این عید بزرگ مذهبی، مجتمع فرهنگی پژوهشی اوقاف اقدام به تولید، چاپ و انتشار کتاب مسابقه «غدیر درس زندگی» نموده است.

وی درخصوص محتوای کتاب افزود: این کتاب مزین به فرازهایی از خطبه غرای غدیر که توسط پیامبراکرم (ص) ایراد شده بود ، است که با بیانی خاص به سبک زندگی اسلامی اشاره میکند.

موسوی تبریزی اضافه کرد: در پایان کتاب مزبور پرسش نامه ای از متن کتاب طراحی شده است که علاقه مندان می توانند با شرکت در این مسابقه و ارسال پاسخنامه، در صورت صحیح بودن پاسخ های ارسالی در قرعه کشی این مسابقه شرکت کنند.

مدیر مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: مراسم قرعه کشی مسابقه «غدیر درس زندگی» ۹ آذرماه ۱۳۹۳  مصادف با میلاد امام موسی کاظم علیه السلام برگزار خواهد شد و اسامی برندگان ، بروی سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی، سایت سازمان اوقاف و نیز مجتمع فرهنگی پژوهشی اوقاف منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرتضی
|
-
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
2
با سلام. در صحفه 10 کتاب بیان شده مقداد و سلمان و عمار جایگاه پیامبر را درست کردند اما دردومین سوال اسم هر سه با هم نیست. و در تمام گزینه ها اسم ابوذر آمده است. در صورتی که اسم ابوذر در این کتاب نبوده است
لطفا راهنمایی کنید
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار