سرهنگ قدم زاده:

پرسه‌زنی‌های شوم سارق نیمه شب‌های فرحزاد پایان یافت

رئیس کلانتری 163 ولنجک از بازداشت سارق شبانه گوشی‌های کارگران ساکن در سوئیت‌های فرحزاد خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ - 13July 2018

پرسه زنی‌های شوم سارق نیمه شب‌های فرحزاد پایان یافتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «محمدباقر قدم‌زاده» رئیس کلانتری 163 ولنجک با بیان این مطلب اظهار داشت: مدتی پیش بود که ماموران کلانتری 163 ولنجک در جریان 2 فقره سرقت از خانه‌ای در فرحزاد تهران قرار گرفتند.

وی در ادامه گفت: یکی از شکات که پدر و پسری بودند، مدعی شدند شب گذشته در پشت بام خانه شان خواب بودند که بدون اینکه آن‌ها متوجه شوند دزدی به سراغشان آمده و موبایل هر دو نفر را به سرقت برده است و در سوئیتی آن طرف‌تر از این خانه نیز چند کارگر مدعی شدند که گوشی و پول‌هایشان توسط سارقی حرفه‌ای به سرقت رفته است و اتفاقا آن‌ها نیز در خواب به سر می‌بردند که دزد حرفه‌ای با ورود خود به سوئیت این افراد گوشی و موبایل هایشان را دزدیده بود.

سرهنگ قدم زاده ادامه داد: این دو شکایت در حالی مطرح شده بود که از مدتی پیش نیز سرقت‌های مشابه به دومین سرقت و به این شیوه که از سوئیت‌های اسکان کارگران گوشی و پول دزدیده می‌شد و تمامی این سرقت‌ها شبانه و موقعی بود که مالباخته‌ها خواب بودند.

این مقام انتظامی افزود: به این ترتیب رسیدگی به این پرونده‌ها توسط ماموران تجسس کلانتری 163 ولنجک در دستور کار قرار داشت تا اینکه آن‌ها موفق شدند در گشت زنی‌های خود به مردی 25 ساله با وضعیت مشکوکی برخورد پیدا می‌کنند و با بررسی موضوع متوجه می‌شوند که او همان سارق فراری است؛ چرا که ماموران تجسس کلانتری در بررسی‌های میدانی خود به فیلم‌های دوربین مداربسته این سارق که از بالای دیوار به درون خانه‌ای پریده بود رسیده بودند و شباهت ظاهری این فرد به همان تصویر دوربین مداربسته پلیس را به او مظنون کرده بود.

با این اوصاف، متهم 25 ساله دستگیر و به کلانتری منتقل کرد. متهم که مدعی بود تا به الان 5 فقره سرقت انجام داده است در توضیحات بیشتر از انگیزه خود می‌گوید: پیش از این کار در سمساری کار می‌کردم و مدتی بعد که به لحاظ اعتیاد بیکار شدم از این کار بیرون آمدم و به این سرقت‌ها روی آوردم. هیچ سابقه‌ای ندارم و برای اولین بار بود که چنین فکری به ذهنم رسیده بود.

گفتنی است که ارزش اموال سرقت رفته تا به کنون بیش از شش میلیون تومان است و در بررسی‌های دقیق مشخص شده او حدود شش گوشی طبق اعترافات خودش به سرقت برده است. تحقیقات بیشتر در این رابطه در جریان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار