امام جمعه موقت خرم آباد:

شورای نگهبان امین‌ترین نهاد نظام است

حجت الاسلام «سید لطف الله حیات الغیب» گفت: مطمئن‌ترین دستگاه که برای نظام تصمیم می‌گیرد و مهمترین و امین‌ترین دستگاه، شورای نگهبان است. مردم نیز باید به چشم امید به این دستگاه بنگرند.
کد خبر: ۲۹۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ - 13July 2018

به گزارش  خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید لطف‌الله حیات‌الغیب» امام جمعه موقت خرم آباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به مناسبت‌های پیش رو اظهار داشت: ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر یکی از مناسبت‌های این هفته است و از جمله القاب ایشان معصومه فاطمه کبری کریمه اهل‌بیت(ع) را می‌توان نام برد.

وی با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) را بنت رسول‌الله می‌نامند، افزود: این القاب، القاب خوبی است برای این بانوی تمام‌عیار و سخنان ایشان توسط مردم استفاده می‌شود.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد: حضرت معصومه (س) پیوسته منبع فیض خداوند است و بارگاهش ملجأ گرفتاران و دارای مقام شفاعت است.

وی بیان کرد: فضیلت زیارت این بانوی بزرگ از زبان امام رضا(ع) این است که هرکسی او را در قم زیارت کند من را زیارت کرده است و این در حالی است که زیارت امام رضا(ع) حج فقرا است و حج فقرا رفتن به‌وسیله زیارت حضرت معصومه(س) هم حاصل می‌شود.

حجت‌الاسلام حیات‌الغیب تصریح کرد: باید با خودمان پیمان ببندیم و به زیارت این بانوی کرامت و این خاندان کریم برویم؛ چرا که ایشان برای همه ما یک الگو در زندگی است و همه دختران وزنان ما باید از این بانو الگو بگیرند.

وی با اشاره به دیگر مناسبت‌های هفته خاطرنشان کرد: روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه را پیش رو داریم که یک مناسبت مهم، معنوی و زیبا است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد به 26 تیر سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند ولایت‌فقیه و حکم حکومتی از احکام اولیه است؛ بنابراین شورای نگهبان باید همیشه کوشا باشد و امام(ره) درجایی دیگر فرمودند شورای نگهبان مورد تأیید اینجانب است.

وی اظهار داشت: وظیفه شورای نگهبان بسیار مقدس بوده و امام خامنه‌ای می‌فرمایند: شورای نگهبان نماد ملت و سکنه قلب مؤمنین است و نبض اسلام به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام حیات‌الغیب افزود: مطمئن‌ترین دستگاه که برای خدا تصمیم می‌گیرند و مهم‌ترین و امین‌ترین دستگاه نظام شورای نگهبان است و امین مردم هستند و مردم نیز با چشم امین و امید باید به این دستگاه نگاه کنند.

وی عنوان کرد: باید مواظب باشیم و با تمام وجود از رکن نظام دفاع کنیم؛ چرا که دیگران منتظر هستند تا فرصتی پیش بیاید که به‌نظام ضربه بزنند؛ بنابراین ما باید هوشیارانه دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار