امام جمعه موقت یاسوج:

دستاوردهای دفاعی باعث ایجاد امنیت در کشور می‌شود

خطیب موقت شهر یاسوج گفت: یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت نظام مسئله دستاوردهای دفاعی است که باعث امنیت در کشور می‌شود.
کد خبر: ۲۹۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ - 13July 2018

دستاوردهای دفاعی باعث ایجاد امنیت در کشور می‌شودبه گزارش دفاع پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید امان‌الله حسینی‌صدر» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت اظهار داشت: پنج ذیالعقده روز تجلیل از امامزادگان است، یکی از  دلائل ورود امامزادگان به ایران گرایش مردم به دین اسلام و احترام به اهل بیت بوده و وجود این امامزادگان که به عنوان مراکز فرهنگی هستند برای کشور برکاتی داشته است.

امام جمعه موقت شهر یاسوج در ادامه سخنان خود با اشاره به 26 تیر سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: با تدبیر امام خمینی(ره) شورای نگهبان تأسیس شد و بنا به اهمیتی که دارد چند اصل از قانون اساسی به شورای نگهبان اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه اصول قانون اساسی در خصوص شورای نگهبان بیانگر جایگاه والای این شورا است، عنوان کرد: شورای نگهبان خدمات ارزنده و مهمی انجام داده است و به همین دلیل دشمنان به شورای نگهبان حساسیت دارند و از آن عصبانی هستند.

حسینی‌صدر به سالروز صدور و پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل اشاره کرد و گفت: این قطعنامه 26 تیر سال 1366 توسط شورای امنیت سازمان ملل صادر شد و یک سال و یک روز بعد توسط امام خمینی(ره) پذیرفته شد.

وی به درس‌های این قطعنامه اشاره کرد و افزود: استقامت در برابر دشمنان و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی آنها، افزایش تجربیات نظامی کشور، مبارز بودن ملت ایران، انسجام مردم و مسئولان از درس‌های این قطعنامه بود و درس آخر اطلاعت مردم از  امام و رهبری بود.

خطیب موقت شهر یاسوج ادامه داد: یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت نظام مسئله دستاوردهای دفاعی است که باعث امنیت در کشور می‌شود.

حسینی‌صدر در خصوص نقشه دشمنان برای کاهش فروش نفت ایران گفت:‌ موضوع‌گیری مسئولان اجرایی در برابر اظهارات جدید دولت‌مردان آمریکایی مبنی بر عدم فروش نفت ایران در بازارهای جهانی به موقع و مناسب بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران می‌تواند در همه عرصه‌ها مشکلات خود را حل کند و نیازی به کمک گرفتن از کشورهای دیگر نیست، به بسته پیشنهادی اروپایی در زمینه برجام اشاره کرد و گفت: این بسته جمعه هفته گذشته در قالب گروه 4+1 در وین تصویب و در 10 بند اعلام شد.

حسینی‌صدر خاطرنشان کرد: در این بسته پیشنهادی شرط‌های مطرح شده رهبر معظم انقلاب لحاظ نشده که قالب اجرایی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار