علامه الغریفی:

از سیاسی کردن قضیه درمان آیت‌الله عیسی قاسم پرهیز شود

علامه سید «عبدالله الغریفی» از علمای ارشد شیعیان در بحرین نسبت به عدم سیاسی کردن قضیه درمان آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان این کشور فراخوان داد.
کد خبر: ۲۹۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ - 13July 2018

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، علامه سید عبدالله الغریفی از علمای ارشد شیعیان در بحرین در سخنانی در مسجد امام صادق (ع) در منطقه القفول تأکید کرد که اقدامات مربوط به درمان آیت‌الله عیسی قاسم همچنان ادامه دارد.

علامه الغریفی همه وفاداران به آیت‌الله عیسی قاسم را به اجتناب از سیاسی کردن قضیه درمان بیماری وی که یک قضیه انسانی است، فراخواند.

طبق گزارش وبگاه «مرأة البحرین»، وی همچنین از همه ملت بحرین خواست شفای آیت‌الله قاسم و موفقیت درمان وی را از خداوند مسئلت کند.

آیت‌الله عیسی قاسم هفته پیش در پی وخامت حالش به دستور پادشاه بحرین برای درمان به لندن انتقال داده شد.

روزنامه الکترونیکی «رأی‌الیوم» نیز به نقل از برخی منابع پزشکی آگاه نوشت که شیخ عیسی قاسم به بیماری سرطان مبتلا شده است و بیماری وی در مراحله اولیه قرار دارد.

در همین رابطه جمعیت معارض الوفاق و ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه در بیانیه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند که دولت بحرین مسئول سلامت و جان آیت‌الله عیسی قاسم است.

از خرداد سال ۱۳۹۵ دولت بحرین پس از سلب تابعیت آیت‌الله عیسی قاسم، شهرک الدراز محل سکونت آیت‌الله را به محاصره خود درآورده و از سال گذشته نیز دادگاه بحرین وی را به بازداشت خانگی محکوم کرد که از آن زمان به بعد وضعیت جسمانی آیت‌الله وخیم شده و سال گذشته نیز پس از انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها