در پی بالا گرفتن اعتراضات مردمی صورت گرفت؛

جلسه فوق العاده امنیتی به ریاست العبادی/ آمد و شد در نجف ممنوع اعلام شد

به دنبال اعتراضات مردمی در عراق جلسه فوق العاده کمیسیون وزرای امنیتی به ریاست حیدر العبادی برای بررسی اوضاع کشور تشکیل و در نجف اشرف منع آمد و شد اعلام شد.
کد خبر: ۲۹۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ - 14July 2018

جلسه فوق العاده امنیتی به ریاست العبادی/ منع آمد و شد در نجفبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از العالم، دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: «کمیسیون وزرای امنیتی عراق جمعه شب نشست فوق العاده‌ای را به ریاست حیدر العبادی نخست وزیر این کشور و فرمانده نیرو‌های مسلح برگزار کرده است.»

در ادامه بیانیه آمده است: این نشست به منظور بررسی اوضاع امنیتی کشور عراق برگزار شده است.

برخی استان‌های عراق مانند کربلا، الناصریه، النجف و العماره روز جمعه شاهد اعتراضات عراقی‌ها به قطعی برق و پایین بودن خدمات بوده است.

اعتراضات شهروندان عراقی در استان بصره و برخی از شهر‌های عراق در اعتراض به اوضاع نابسامان خدمات‌رسانی و بیکاری جوانان این استان وارد هفتمین روز خود شده است.

طی روز‌های گذشته شمار زیادی از جوانان و اهالی این شهر در اعتراض به اوضاع بد خدمات رسانی از قبیل قطع مکرر برق و آب و عدم اشتغال‌زایی، با راه اندازی تظاهراتی خواستار توجه بیشتر مسئولان عراقی به استان بصره شدند.

همچنین پلیس نجف اشرف در همه مناطق این استان مقررات منع آمد و شد را وضع کرده است. منابع محلی در شهر نجف اشرف اعلام کردند که جمعه شب به علت ورود غیرقانونی تظاهرات کنندگان به داخل فرودگاه نجف اشرف همه پرواز‌های داخلی و خارجی به نجف و بالعکس به دلایل امنیتی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار