25 تیر اختتامیه جایزه باروت خیس برگزار می‌شود

25 تیرماه اختتامیه ششمین جایزه بین‌المللی باروت خیس در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ - 14July 2018

25 تیر اختتامیه جشنواره باروت خیس برگزار می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام محرابی رییس شورای سیاست گذاری جایزه بین المللی باروت خیس در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص مراسم اختتامیه ششمین جایزه بین المللی باروت خیس که روز دوشنبه (25 تیر) در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود، اظهار داشت: جشنواره باروت خیس جشنواره‌ای است که حول محور شناخت استکبار جهانی و مبارزه با استکبار طراحی شده است.

وی ادامه داد: ایده برگزاری این جشنواره در سال 91 مطرح شد و اختتامیه آن همراه با جشنواره رهاورد سرزمین نور برگزار شد.‌‌

حجت الاسلام محرابی با بیان اینکه در این جشنواره سیاست بر این است تا مجموعه‌های مردمی که در حوزه استکبارستیزی فعالیت می‌کنند در راستای ارتقای سواد اجتماعی، چهره‌ اصلی استکبار را به مردم معرفی کنند، افزود: خوشبختانه با همکاری‌های انجام شده رای‌گیری جشنواره امسال علاوه بر ایران در کشورهای فلسطین، سوریه، عراق، لبنان، افغانستان، هند و یمن انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال سه چهره منفور استکبار جهانی برای دریافت جایزه باروت خیس به رای دهندگان معرفی شده‌اند، گفت: همچنین از ابتدای برگزاری جشنواره ششم تاکنون بیش از 2 میلیون رای جمع آوری شده است.

حجت الاسلام محرابی با اشاره به اینکه «بسیج» به عنوان بزرگترین تشکل مردمی دنیا از این جشنواره حمایت می‌کند، اظهار داشت: بسیج وظیفه خود می‌داند که از مستضعفان حمایت و چهره منفور آمریکا را به مردم معرفی کند.

رییس شورای سیاست گذاری جایزه بین المللی باروت خیس افزود: رای‌گیری‌ها در دوره‌های قبل به صورت مجازی بود اما در ششمین دوره با تدابیر انجام شده انتخابات در راهیان نور و راهپیمایی 22 بهمن صورت گرفت.

وی با بیان اینکه با مطالعات انجام شده ترامپ رییس جمهور آمریکا، نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل و نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی اسراییل به عنوان چهره‌های منفور انتخاب شدند، بیان داشت: برنامه ما این است در سال آینده انتخابات در 100 کشور جهان برگزار شود.

حجت الاسلام محرابی با اشاره به سیاست‌های این جشنواره گفت: مهمترین سیاست های این جشنواره در 3 حوزه معرفی چهره‌های استکبار به مردم ایران، منطقه و جهان، ایجاد وحدت حول دشمن مشترک و درگیر کردن جوانان با موضوع استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: ما پس از این همایش با ثبت این آرا در سازمان ملل موضوع حقوقی در مجامع بین الملل بر علیه 3 چهره منفور استکبار جهانی را پیگیری خواهیم کرد.

برگزاری همزمان همایش باروت خیس در ایران و فلسطین

میکائیل دیانی دبیر و سخنگوی ستاد مردمی جایزه بین اللملی باروت خیس با بیان اینکه رای‌گیری برای شناخت چهره منفور استکبار در 350 شهر برگزار شد، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده اختتامیه جایزه باروت خیس همزمان در فلسطین هم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه با حضور مسئولین کشوری و لشکری، سفرای عراق، سوریه، لبنان، شیلی، برزیل، بولیوی و یمن برگزار خواهد شد.

دیانی افزود: در این همایش از نادر طالب زاده به دلیل برنامه افق‌نو، شجاعی طباطبایی بخاطر برگزاری نمایشگاه‌های هولوکاست، قره‌باغی به دلیل سروده‌های ضداستکباری و علی نصیریان، شیخ طادی، ابوالقاسم طالبی و سیروس مقدم به دلیل ساخت بازی و فیلم‌های ضداستکباری تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار