مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان خبر داد؛

برگزاری همایش «حافظان حریم خانواده» در خرم‌آباد

«ناهید پرویزپور» گفت: همایش بزرگ «حافظان حریم خانواده» با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان لرستان، ۲۴ تیرماه در محل پارک «زیباکنار» خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ - 14July 2018

در جنگ نرم دشمن به‌دنبال این است که اعتقادات، هنجارها و ارزش‌های تاریخی یک جامعه را از بین ببردبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «ناهید پرویزپور» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، امروز (شنبه) در کارگروه عفاف و حجاب استان لرستان، با اشاره به این‌که زنان و بانوان ایرانی همواره در طول تاریخ و قبل از اسلام از پوششی به عنوان حجاب استفاده می‌کردند، گفت: اسلام با ظهور خود بر این پوشش تاکید کرد و آن‌را مورد تأیید قرار داد.

وی ضمن تبریک هفته «عفاف و حجاب» و میلاد حضرت معصومه (س) مصادف با روز دختر، ادامه داد: شیوه‌های مبارزه در کل دنیا به ۲ شکل تسلیحاتی و تبلیغاتی یا همان جنگ نرم صورت می‌گیرد که وجه مشترک این شیوه‌ها هدف قرار دادن مراکز مهم، حساس و اساسی هر کشور است.

پرویزپور با اشاره به این‌که در جنگ نرم، دشمن با قلب و تفکر افراد روبه‌رو بوده و به‌دنبال این است که اعتقادات، هنجار‌ها و ارزش‌های تاریخی یک جامعه را از بین ببرد، عنوان کرد: هدف دشمن از جنگ نرم این است که افراد نسبت به باورها، اعتقادات و هنجار‌ها سست شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان افزود: حجاب نشان‌دهنده عفت و موجودیت زن مسلمان است که مورد هدف قرار گرفته و هدف اتاق فکر کشور‌های غربی و تئوریسین‌های آنان این است که از طریق جنگ نرم بتوانند جامعه ما را متزلزل کنند.

وی با اشاره به این‌که وقتی از لحاظ فرهنگی و باور‌های اعتقادی بین نسل جدید و قدیم شکاف ایجاد می‌شود دشمن راحت‌تر می‌تواند به هدف خود برسد، اظهار کرد: عِرق ملی و اسلامی ما این است که به حجاب نگاه ویژه داشته باشیم.

پرویزپور ادامه داد: دشمن دختران ما را ترغیب می‌کند تا حجاب نداشته باشند و براین اساس «چهارشنبه سفید» را طراحی کردند تا اعتقادات دختران ما را تضعیف و حجاب اجباری جلوه دهند؛ این درحالی‌است حجاب درونی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ «حافظان حریم خانواده» در استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، افزود: این همایش روز یک‌شنبه، ۲۴ تیرماه ساعت ۱۹ در محل پارک زیباکنار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها