گزارش دفاع پرس؛

ششمین جایزه باروت خیس به کدام‌یک از منفورترین چهره‌ها خواهد رسید؟

ششمین جایزه بین المللی باروت خیس فردا به یکی از سه چهره منفور سال یعنی «ترامپ»، «نتانیاهو» و یا «نیکی‌ هیلی» خواهد رسید.
کد خبر: ۲۹۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ - 15July 2018

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، جشنواره باروت خیس از سال 1391 با هدف استکبارستیزی و توسط سازمان‌های مردمی که در این حوزه فعالیت می‌کنند طراحی و ایده‌پردازی شد. از عمر جشنواره شش سال می‌گذرد و در پنج دوره گذشته اختتامیه این جشنواره همزمان با برگزاری اختتامیه جشنواره رهاورد سرزمین نور در خرمشهر برگزار شد.

ششمین اختتامیه جشنواره بین المللی باروت خیس امسال و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

مهمترین اهداف این جشنواره معرفی دولت‌های استکباری به مردم منطقه و جهان، تقویت وحدت بین کشورهای مسلمان در برابر استکبار و معرفی چهره‌های منفور استکبار به جوانان است.

در این جشنواره کسانی به عنوان کاندیدا انتخاب می‎شوند و مردم به آن‌ها رای می‌دهند. سپس چهره منفور سال مشخص می‌شود و تندیسی نمادین برای او ارسال خواهد شد.

منفورترین چهره سال 96 جشنواره بین المللی باورت خیس چه کسی خواهد بود؟

انتخابات از بین مردم ایران و سایر کشورها انجام می‌شود و بر اساس انتخاب مردم چهره‌های منفور مشخص می‌شوند. در دوره‌های قبل مردم افراد زیر را به عنوان منفورترین چهره‌ها انتخاب کردند:

سال 1391 (باروت خیس 2013) میشل اوباما (علت اهدای جایزه: اسکار به فیلم ضد ایرانی آرگو)

سال 1392 (باروت خیس 2014) کاترین اشتن و تاریا کرونبرگ (علت اهدای جایزه: دیدار پنهانی با نسرین ستوده و اهدا جایزه ساخاروف به وی)

سال 1393 (باورت خیس 2015) مانوئل والس (علت اهدای جایزه: توهین به مقدسات میلیون‌ها مسلمان)

سال 1394 (باروت خیس 2016) چهارمین جایزه بین المللی باروت خیس به خانم چریل بون ایساکس رییس آکادمی هنرهای سینمایی و علوم اسکار به دلیل حذف فرمایشی فیلم محمد رسول الله (ص) از گردانه رقابت‌ها و بر ملاکردن مجدد ماهیت ضد اسلامی اسکار اهدا شد.

سال 1395 (باروت خیس 2017) دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به علت سیاست‌های ضد ایرانی و دشمنی خود با مردم ایران پنجمین باورت خیس را به خود اختصاص داد.

در سال 2017 ابتکار جالبی توسط ستاد مردمی باروت خیس صورت گرفت و آن اهدای جایزه انصارالمستضعفین بود که تاکنون به شیخ عیس قاسم و شیخ زکزاکی به دلیل مجاهدت‌های فراوان در عرصه بین‌ المللی اهدا شد. علاوه بر این جایزه خرس طلایی به رییس جشنواره فیلم برلین اهدا شد.

ششمین جشنواره بین المللی باروت خیس از سال گذشته با توجه به مطالعات و سیاست‌ها، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا به پاس به رسیمت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و حمایت مستمر از جنایات صهیونیست‌ها، تهدید دائمی کشورهای مستقل، تلاش برای ایجاد جنگ و آشوب در هر گوشه از جهان و حمایت از جنایات آل‌سعود در یمن و مشارکت در کشتار مردم بی‌گناه یمن، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی به پاس تهدیدهای همیشگی نظامی علیه کشورهای اسلامی، دستیابی به رکورد کشتار 578 کودک ظرف مدت 51 روز، ادامه غصب کشور فلسطین و ظلم روزانه علیه مسلمانان و مسیحیان و «نیکی هیلی» سفیر ایالات متحده امریکا در سازمان ملل متحد، به پاس حمایت از کشتار مردم مظلوم یمن توسط آل‌سعود و حمایت سرسختانه از جنایات رژیم صهیونیستی را به عنوان به نامزد نهایی برای انتخاب منفورترین چهره سال معرفی کرد.

منفورترین چهره سال 96 جشنواره بین المللی باورت خیس چه کسی خواهد بود؟

با توجه به تغییرات صورت گرفته در برگزاری و رای گیری برای انتخاب منفورترین چهره سال در جشنواره بین المللی باروت خیس امسال رای گیری علاوه بر 350 شهر کشورمان در کشورهای فلسطین، سوریه، عراق، لبنان، افغانستان، هند و یمن هم برگزار شد؛ در این رای گیری که از ابتدای امسال انجام شد مشارکت چشم‌گیری صورت گرفت و بیش از 2 میلیون نفر برای انتخاب چهره منفور سال رای دادند.

ششمین جشنواره بین المللی باروت خیس روز دوشنبه 25 تیرماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری، سفرای کشورهای مختلف و هنرمندان در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود و باید دید از بین سه گزینه نهایی کدام یک از دید مردم به عنوان منفورترین چهره سال انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار