سرپرست دبیرخانه کانون‌‌های مساجد استان کرمانشاه:

مساجد باید پایگاه مردمی جشن‌های «دهه کرامت» باشند

«مصطفی قبادی» با بیان این‌که مساجد، به عنوان پایگاه مردمی جشن‌های «دهه کرامت» باید مورد توجه قرار گیرند، گفت: برگزاری جشن‌های مردمی در این دهه با محوریت مساجد، یک فرهنگ اصیل اسلامی است.
کد خبر: ۲۹۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ - 14July 2018

پایگاه های مردمی جشن های دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «مصطفی قبادی» سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کرمانشاه، امروز (شنبه) در جلسه شورای هماهنگی ستاد مردمی بزرگداشت دهه کرامت در استان کرمانشاه، اظهار داشت: فعالیت‌های دهه کرامت در قالب شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن‌های مردمی دهه کرامت کشور با محوریت دبیرخانه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از سال ۱۳۸۷ با همکاری دستگاه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی آغاز شده است.

وی با بیان این‌که شعار محوری برنامه‌های امسال جشن‌های دهه کرامت «خدمت کریمانه» است، افزود: خدمت کریمانه و صادقانه به رسم اهل بیت (علیهم السلام)، سنت حسنه‌ای است که در ایام دهه کرامت باید سرلوحه کار مسئولان اجرایی قرار گیرد.

قبادی با بیان این‌که مساجد، به عنوان پایگاه مردمی جشن‌های دهه کرامت باید مورد توجه قرار گیرند، اظهار کرد: برگزاری جشن‌های مردمی در دهه کرامت بامحوریت مساجد یک فرهنگ اصیل اسلامی است.

وی غباروبی مزار شهدا را آغازگر برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در دهه کرامت عنوان کرد و گفت: معرفی دختران به جامعه، برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی، تجلیل از دختران برتر در عرصه‌های مختلف، برگزاری کلاس‌های مشاوره از قبیل: فرزندآوری و همسرداری، برگزاری گفتمان و قرائت زیارت امام رضا (علیه‌السلام) از جمله برنامه‌هایی است که کانون‌ها می‌توانند در این ایام مورد توجه قراردهند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد کرمانشاه، ادامه داد: دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، دیدار با ایثارگران و عیادت از جانبازان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع بسته‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این دهه پرخیر و برکت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها