ورود كاروان «زیر سایه خورشید» به استان فارس

كاروان «زیر سایه خورشید» متشكل از ۲۰ خادم حرم آستان قدس رضوی امروز وارد استان فارس شد.
کد خبر: ۲۹۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ - 14July 2018

كاروان «زیر سایه خورشید» وارد استان فارس شدبه گزارش دفاع پرس از شیراز، در آستانه فرا رسیدن دهه كرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، كاروان «زیر سایه خورشید» متشكل از ۲۰ خادم حرم آستان قدس رضوی امروز، ۲۳ تیرماه وارد استان فارس شدند.

این كاروان در بدو ورود به ۴ گروه مجزا تقسیم‌بندی شدند كه گروه یك به نام شهید «مسعود رضایی»، گروه دوم به نام شهید «دادالله شیبانی»، گروه سوم به نام شهید «روزیطلب» و گروه چهارم به نام شهید «عبدالله اسكندری» نامگذاری شده‌اند.

هر كدام از گروه‌های این كاروان تا آخر دهه كرامت و روز ۴ مردادماه امسال در استان فارس حضور خواهند داشت و از امروز در برنامه‌ها و نقاط مختلف استان فارس حضور پیدا خواهند كرد.

نخستین برنامه كاروان «زیر سایه خورشید» صبح امروز بود كه بعد از تشرف به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی‌بن الكاظم شاهچراغ (ع)، با آیت‌الله «سیدعلی اصغر دستغیب»، تولیت این آستان مقدس دیدار و گفت‌ و گو كردند و در ادامه نیز این كاروان به دیدار آیت‌الله «لطف‌الله دژكام»،‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز رفتند.

امشب گروه یك در ساعت ۲۲ در «بزم نور» محله مهدی‌آباد شیراز به اجرای برنامه خواهد پرداخت. گروه دوم نیز بعد از ظهر امروز به سمت كازرون و از آنجا به بخش خشت حركت می‌كند.

گروه سوم نیز در ساعت ۲۲ «بزم نور» محله سعدی شیراز را برپا كرده و گروه چهارم هم در «بزم نور» محله عفیف‌آباد شركت می‌كند.

لازم به ذكر است كه برنامه‌هایی كه با حضور خادمان آستان مقدس امام علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در نقاط مختلف استان فارس برگزار می‌شود با عنوان «بزم نور» نامگذاری شده‌اند.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار