مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع):

میز مشاوره ویژه دختران جوان در همایش «حافظان حریم خانواده» جزء الویت هاست

«مریم سپهوند» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: میز مشاوره ویژه دختران جوان در همایش «حافظان حریم خانواده» جزء الویت هاست.
کد خبر: ۲۹۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸ - 14July 2018

میز مشاوره ویژه دختران جوان در همایش «حافظان حریم خانواده» جزء الویت هاستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «مریم سپهوند» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، امروز در کارگروه عفاف و حجاب، با اشاره به برگزاری همایش «حافظان حریم خانواده» مصادف با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) در مرکز استان، گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این همایش در محل پارک زیباکنار خرم آباد اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه در دهه کرامت و به‌ مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار می‌شود، ادامه داد: برنامه محوری ما تحت عنوان همایش «حافظان حریم خانواده» یک‌شنبه ۲۴ تیرماه، ساعت ۱۹ در محل زیباکنار خرم‌آباد برگزار می‌شود.

سپهوند با اشاره به اینکه از خانم حکیمان به‌ عنوان سخنران اصلی برنامه دعوت شده است، اظهار کرد: همچنین برپایی میز مشاوره ویژه دختران جوان، نمایشگاه و نشست‌های بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب جهت برگزاری در حاشیه همایش در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به تاثیرگذار بودن تئاتر در میان مردم و به‌ ویژه جوانان، ادامه داد: از صدا و سیما درخواست می‌شود که در جهت برگزاری این همایش تبلیغات لازم را انجام داده و از شبکه‌های اجتماعی نیز می‌خواهیم جهت انجام این همایش بطور مضاعف تلاش کرده و امور تبلیغات را انجام دهند.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار