قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه اعلام کرد؛

یک تیم تروریستی ضد انقلاب در استان کرمانشاه منهدم شد

روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: یک تیم تروریستی ضد انقلاب مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفته و مقارن عصر روز شنبه (23 تیرماه) طی یک درگیری به طور کامل منهدم شد.
کد خبر: ۲۹۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ - 14July 2018

یک تیم تروریستی ضد انقلاب در استان کرمانشاه منهدم شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی نفوذ یک تیم تروریستی ضد انقلاب از منطقه مرزی نودشه در استان کرمانشاه برای انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی، این تیم توسط رزمندگان دلاور قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفته و مقارن عصر امروز (23 تیرماه) طی یک درگیری به طور کامل منهدم شد.

این اطلاعیه می افزاید: در این درگیری سه تروریست به هلاکت رسیده و یک تروریست دیگر به شدت زخمی شد. در این درگیری همچنین یکی از نیروهای بسیجی بومی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این اطلاعیه با تاکید بر اشراف اطلاعاتی و آمادگی همه جانبه رزمندگان نیروی زمینی سپاه و دیگر نیروهای امنیتی حاضر در منطقه برای مقابله با هرگونه عرض اندام گروهک های ضد انقلاب و معاند آمده است: طی این عملیات موفق مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات از تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها