فیروزآبادی:

هوشمندسازی موجب کاهش مصرف آب در کشور می‌شود

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: امروز برخی کشورها با هوشمندسازی به صرفه‌جویی به میزان یک‌سوم در مصرف آب رسیده‌اند.
کد خبر: ۲۹۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ - 15July 2018

هوشمندسازی موجب کاهش مصرف آب در کشور می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «سید ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی در کنفرانس ملی «چالش‌های هوشمندسازی» که در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، با اشاره به اینکه دولت یا حکومت به تنهایی نمی‌تواند در مسیر هوشمندسازی گام بردارد، اظهار داشت: آن چیزی که باید به آن توجه کنیم، دخالت دادن مردم در این حوزه است و این با دستور امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی ملی از ضروریات جامعه است، افزود: امروز برخی کشورها با هوشمندسازی به صرفه‌ جویی به میزان یک سوم در مصرف آب رسیده‌اند و به این سمت می‌رویم که در حوزه بهداشت و درمان مراقبت از سالمندان بر پایه سیستم‌های هوشمندسازی صورت گیرد.

فیروزآبادی گفت: در توسعه فضای مجازی مواجه با بازتعریف حریم خصوصی هستیم؛ به عبارت دیگر وقتی میکروربات‌هایی داریم که از درون منازل خبر می‌دهند، اطلاعات باید در داخل کشور محفوظ بماند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در استفاده از وسایل و ابزارهای هوشمند پیشرو هستند؛ به عنوان مثال در حال حاضر 57 میلیون گوشی هوشمند در کشور داریم که این در مقایسه با کشور ترکیه رقم بالاتری است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار