دادستان کرمان:

عوامل شایعه‌سازی و دروغ‌پردازی به دادسرای کرمان احضار شدند

«دادخدا سالاری» از شناسایی و احضار عوامل شایعه‌سازی و دروغ‌پردازی در فضای مجازی علیه برخی از افراد حقیقی و حقوقی و مسئولین ذی‌سمت به دادسرای کرمان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ - 15July 2018

عوامل شایعه سازی و دروغ پردازی به دادسرای کرمان احضار شدندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، «دادخدا سالاری» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، اظهار داشت: با توجه به رواج شایعات بی‌اساس در فضای مجازی علیه برخی از افراد حقیقی و حقوقی و مسئولین ذی‌سمت و نسبت دادن ارتکاب جرائم اقتصادی علیه این افراد و ایجاد جو بدبینی علیه خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، دادستانی کرمان به عنوان مدعی‌العموم و به‌عنوان حفاظت از آرامش و امنیت جامعه، با رصد فضای مجازی برخورد با این شایعه‌سازان را که خواسته یا ناخواسته در جهت اهداف نظام استکباری حرکت می‌کنند را در دستور کار خود قرار داده و تعدادی از این افراد را شناسایی و جهت پاسخگویی احضار کرده است.

سالاری تأکید کرد: دستگاه قضایی با برهم‌زنندگان امنیت‌ روانی جامعه و شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان در فضای مجازی با اقتدار برخورد قانونی خواهد کرد.

این مقام قضائی عنوان کرد: نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار، جنگ تمام عیاری علیه نظام مقدس اسلامی آغاز کرده، که بخشی از این پازل، بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولین و دست اندرکاران نظام مقدس اسلامی است.

وی تصریح کرد: هدف دشمنان از این شایعه‌سازی‌ها از یک طرف بی‌اعتماد نمودن مردم نسبت به مسئولین و کارآمدی نظام و از سوی دیگر گرفتن توان و مرعوب نمودن مسئولین به عنوان نیرو‌های پیاده نظام با برچسب فساد مالی و اقتصادی است.

سالاری تأکید کرد: دستگاه قضایی به‌عنوان یکی از خطوط اصلی و مقدم مبارزه با جبهه استکبار، با اقتدار کامل با این شبیخون پنهان دشمن مقابله خواهد کرد.

دادستان کرمان خاطرنشان کرد: تعدادی از این فریب‌خوردگان و معاندان شناسایی و برخی احضار که برخورد لازم قانونی با بقیه عوامل صورت خواهد گرفت تا این ترفند دشمن نیز بلااثر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها