دروغ بزرگ تروریست های تکفیری در خصوص حضور ایران در سوریه

نکته قابل توجه آن است که صرفا با انتشار چند تصویر آن هم بگونه ای که فقط چند نفر کنارهم نشسته یا ایستاده اند نمی توان گفت که آنها نیروهای نظامی ایران هستند و هیچ سندی برای اثبات این ادعا وجود ندارد.
کد خبر: ۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶ - 10September 2013

دروغ بزرگ تروریست های تکفیری در خصوص حضور ایران در سوریه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، شبکه خبری الجزیره مدعی شد افسران گروه های معارض سوری تصاویری مبنی بر حضور نیروهای نظامی ایران در خاک سوریه را در شبکه های اینترنتی منتشرکرده اند.

این افسر وابسته به گروه های معارض سوری گفت: ما تصاویری از حضور نیروهای ایرانی در کنار ارتش سوریه داریم که نشان می دهد فرماندهان سپاه پاسداران ایران در حال رفت و آمد به مناطق مختلف سوریه جهت آموزش نظامی نیروها و شرکت در عملیاتهای نظامی هستند.

اما نکته قابل توجه آن است که صرفا با انتشار چند تصویر آن هم بگونه ای که فقط چند نفر کنارهم نشسته یا ایستاده اند نمی توان گفت که آنها نیروهای نظامی ایران هستند و هیچ سندی برای اثبات این ادعا وجود ندارد.

این در حالی است که مقامات ایرانی بارها این ادعاها را تکذیب کرده اند و معتقدند که این گونه اقدامات تبلیغاتی فقط در جهت تشویش اذهان عمومی و مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی در جهان است. سوریه خود به تنهایی قادر است به مبارزه با گروه های مسلح سوری بپردازد و نیازی به حضور نیروهای ایرانی در خاک سوریه ندارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار