معاون تبلیغات اسلامی آستان رضوی خبر داد؛

برگزاری ۲۲۰ برنامه سخنرانی به مناسبت دهه کرامت در حرم رضوی

حجت‌الاسلام «سید جلال حسینی» از برگزاری ۲۲۰ برنامه سخنرانی در دهه کرامت رضوی در حرم امام رضا (ع) خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ - 15July 2018

برگزاری 220 برنامه سخنرانی به مناسبت دهه کرامت در حرم رضویبه گزارش دفاع پرس از مشهد به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور رسانه‌­ای آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام «سید جلال حسینی» معاون تبلیغات اسلامی آستان رضوی، از برگزاری 220 برنامه سخنرانی در دهه کرامت رضوی در حرم امام رضا (ع) خبر داد و اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه کرامت، ویژه برنامه سخنرانی حرم مطهر رضوی با حضور خطبای مطرح کشوری برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌‏ریزی‌‏های صورت گرفته، روزانه ۱۰ جلسه سخنرانی ویژه عموم زائران و ۱۰ جلسه سخنرانی برای خواهران تدارک دیده شده است که در ساعات مختلف در حرم رضوی برگزار می‏‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: جلسات سخنرانی که ویژه عموم زائران تدارک دیده شده است در صحن «جامع رضوی»، رواق «امام خمینی (ره)»، صحن «انقلاب»، «ایوان مقصوره» صحن «گوهرشاد» و رواق «دارالحجه» برگزار می‌‏شود.

وی گفت: سلسله جلسات سخنرانی ویژه خواهران نیز در رواق‏‌های «دارالحکمه» و حضرت «معصومه (س)» و «حضرت زهرا (س)» تشکیل می‌‏شود.

حجت‌الاسلام حسینی اعلام کرد: سخنرانی‏‌های حرم در هفته ابتدایی دهه کرامت در سه نوبت قبل از نماز ظهر و قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‎شود و در روز‌های پایانی دهه کرامت نیز برنامه سخنرانی بعد از نماز صبح و بعد از نماز ظهر و عصر به این برنامه افزوده خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» و حجج‌الاسلام «فرازی­‌نیا»، «اسلامی‏‌فر»، «راشد یزدی»، «لقمانی»، «آقامیری»، «ماندگاری»، «حسینی قمی»، «رفیعی»، «سعیدی»، «رنجبر»، «فرح‏زاد» و «پناهیان»، برخی از سخنرانان دهه کرامت رضوی به‌‏شمار می‌‏روند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: مجموع ۲۲۰ برنامه سخنرانی حرم که به آن اشاره شد، غیر از سخنرانی‏‌های حلقه معرفت، فیض حضور، پرسمان دینی و نشست‌‏های تخصصی است.

وی تاکید کرد: قبل از همه برنامه‌‏های سخنرانی، آیاتی از قرآن کریم و زیارت امین‌الله قرائت و احکام و آداب زیارت بیان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار