معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار سمنان خواستار شد؛

افزایش امید در جامعه با بیان دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی

«سعید ناجی» گفت: بیان دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی برای افزایش امید در جامعه ضروری است و دشمن می‌کوشد تا با تضعیف دستاوردهای انقلاب مردم را از نظام جدا کند.
کد خبر: ۲۹۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ - 15July 2018

افزایش امید در جامعه با بیان دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «سعید ناجی» معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار سمنان در جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بیان دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب برای افزایش امید در جامعه ضروری است، اظهار داشت: امروز در شرایطی زندگی می‌کنیم که دشمن از هر طریقی می‌کوشد تا با تضعیف دستاوردهای انقلاب مردم را از نظام جدا کند لذا باید دستگاه‌های اجرایی اقدامات صورت گرفته در این چهار دهه را طی مراسم‌های مختلف برای عموم بازگو کنند.

وی بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید زمینه مشارکت مردم را در برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کنند، افزود: مردم بیشترین سهم را در پیروزی انقلاب ایفا کردند لذا مردمی برگزار کردن این برنامه‌ها باید در اولویت نهادهای فرهنگی واقع شود.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری سمنان  بابیان اینکه دشمن در تکاپو تزریق ناامیدی در جامعه اسلامی استفاده ابراز داشت: بیان دستاوردها قطعاً به ایجاد نشاط، افزایش امید و خنثی کردن توطئه‌های بیگانگان منجر خواهد شد بنابراین باید کمیته‌های مختلف تشکیل و هر گروه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی تلاش کند.

ناجی در ادامه تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در این چهار دهه باید به‌صورت ویژه با بهره‌گیری از ظرفیت مردمی در جامعه مطرح شود لذا برای رسیدن به این هدف باید کمیته‌های ایجادشده برنامه‌های قابل‌اجرای خود را مطرح کنند.

 وی افزود: حضور دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی ضرورتی است که باید به آن توجه کرد و از سوی دیگر حضور فعال در این میدان به برپایی باشکوه این مراسم اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار