استاندار گلستان:

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان در همین دوران مدیریتی به بهره برداری خواهد رسید+ تصاویر

دکتر «سید مناف هاشمی» در جلسه کارگروه تسریع در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان گفت: بنده مُصِر هستم که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان طی دوران مدیریتی ام به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۲۹۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ - 15July 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، جلسه کارگروه تسریع در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گلستان و سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان، در دفتر استاندار گلستان برگزار شد.

در این جلسه دکتر «سید مناف هاشمی» استاندار و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: بنده مُصِر هستم که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان طی دوران مدیریتی ام به بهره‌برداری برسد.

وی نیز بر ضرورت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در راستای تبیین، تدوین، حفظ و اشاعه فرهنگ غنی و ارزشمند جهاد، ایثار، شهادت و دفاع مقدس در بین نسل های کنونی و آینده استان و کشور تاکید کرد و افزود: ان شاءالله در آینده نزدیک طی جلسه ویژه ای با مدیران ارشد مرتبط در خصوص نحوه مشارکت رده های استانی در این پروژه تصمیم‌گیری کرده و سهم مشارکت دستگاهها را ابلاغ می‌کنیم.

 وی افزود: جای نگرانی در این خصوص نیست؛ ان شاالله با رایزنی‌ها و تعاملات استانی که در دست اقدام داریم، این مرکز فرهنگی دفاع مقدس را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

در ابتدای این جلسه سرهنگ مسعود جمشیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گزارشی از روند اجرایی شدن مصوبات جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و اوامر صادره از استاندار در خصوص ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و آخرین وضعیت اجرای این پروژه را ارائه کرده و بر اهتمام جدی همه مسئولین و مدیران ارشد استان در این راستا تاکید کرد و در پایان از همکاری‌ها و تعاملات بی شائبه استاندار محترم و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در خصوص تسریع در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قدردانی و تشکر کرد.

در پایان تابلوی مزین به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با ضرورت فعالیت در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در دی ماه 1396، به استاندار تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها