فرمانده سپاه عاشورا:

جوانان ما در دفاع مقدس با تأسی به فاطمه زهرا (س) در خط مقدم به دشمن می‌تاختند

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه وقتی دشمن کشور را مورد حمله قرار داد، جوانان آن دوران در بین سربندها، دنبال سر بند فاطمه زهرا بودند، خاطرنشان ساخت: همه با تأسی به فاطمه زهرا (س) در خط مقدم به دشمن می‌تاختند.
کد خبر: ۲۹۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ - 15July 2018

جوانان ما در دفاع مقدس با تأسی به فاطمه زهرا(س) در خط مقدم به دشمن می‌تاختندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا در تجمع عفاف و حجاب با حضور خیل عظیمی از بانوان محجبه‌ تبریز ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار داشت: ما پیرو مکتبی هستیم که وقتی در عصر جاهلیت دختران را زنده به گور می‌کردند، پیامبر اسلام بر دست دختر خود بوسه می‌زد.

وی افزود: ما از مکتبی پیروی می‌کنیم که زینب کبری نهضت برادر را به جهانیان عرضه کرد حال این مکتب برای همه جهانیان به عنوان الگو مانده است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه وقتی دشمن کشور را مورد حمله قرار داد، جوانان آن دوران در بین سربندها، دنبال سربند فاطمه زهرا بودند، خاطرنشان ساخت: همه با تأسی به فاطمه زهرا در خط مقدم به دشمن می‌تاختند، افتخار می‌کنیم که سوره کوثر در شأن فاطمه زهرا نازل شده است.

وی متذکر شد: وای به حال کسانی که در دنیای امروز جنسیت زن را جایگزین شخصیت زن کردند و برای زنان اجبار می‌کنند که بخشی از بدن خود را برهنه کنند، خاک بر سر چنین مکتب غربی‌ها و غربی گراهایی که در دنیای اسلامی مروج هستند.

فرمانده سپاه عاشورا به زنان و مردانی که برای دفاع از مکتب اسلامی دور هم جمع شده‌اند تا از بدحجابان و بی‌حجابان اعلام برائت کنند، درود فرستاد و تصریح کرد: البته کسانی که در جامعه ما بی‌حجاب و کم حجاب هستند دختران ما هستند و زنان محجبه باید با آنها صحبت کنند و در جامعه حضور داشته باشند تا به جای آنان دیده شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها