مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

ضرورت اجرای برنامه‌های خروجی‌ محور در حوزه «زنان و دفاع مقدس»

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت اجرای برنامه‌های خروجی‌ محور در حوزه «زنان و دفاع مقدس» تأکید کرد و گفت: برخی دستگاه‌های فرهنگی تولیدات خوبی در این زمینه دارند که باید به دست جامعه هدف رسانده شود.
کد خبر: ۲۹۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ - 15July 2018

ضرورت اجرای برنامه‌های خروجی‌محور در حوزه «زنان و دفاع مقدس»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «آذر صفایی‌نیا» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست «زنان و دفاع مقدس» کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: جنگ تحمیل شد تا به لحاظ  فیزیکی مرز و بوم ما را تصاحب کنند و هدف نهایی آنها به یغما بردن آسایش و آرامش ملت ما بود.

وی با بیان اینکه پیروزی ما در جنگ تحمیلی به میزان زیادی مرهون رشادت و فداکاری همسران و مادران شهدا بود، افزود: رسالت ما تدوین ارزش‌های آن دوران است اما متأسفانه ما هنوز در بسیاری از زمینه‌ها به‌ ویژه بسترسازی برای آموزش کم کار کرده‌ایم.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از دستاوردها و فاکتورهای هویتی ما در حوزه دفاع مقدس، بحث حجاب و عفاف است که اساس حفظ بنیان خانواده‌های ما را تشکیل می‌دهد.

صفایی‌نیا با بیان اینکه دفاع مقدس و مفاهیم آن حوزه بسیار مهمی است و باید مسئولیت‌پذیری بالایی در انتشار دستاوردها و مفاهیم این حوزه داشته باشیم، گفت: باید در کنار کار اجرایی، به بحث فرهنگ‌سای توجه کنیم و با ورود به بحث نرم‌افزاری، حوزه آموزش را کنترل کنیم.

وی بیان کرد: برخی از دستگاه‌های فرهنگی مانند حوزه هنری استان تولیدات ارزشمند و مناسبی در حوزه دفاع مقدس دارند که باید این تولیدات را به دست متقاضیان رساند.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد تولیدات خوب تنها بایگانی شود، گفت: انتشار این تولیدات برای پوشش جامعه هدف به عملکرد و خروجی بهتر منجر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار