خادمی خبر داد؛

اشتغال‌زایی کمیته امداد برای ۵۱ هزار زن سرپرست خانوار+ اینفوگرافیک

سرپرست اداره کل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارائه گزارش عملکرد در سال 96 گفت: سال گذشته ۱۳۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شده که ۳۸ درصد آن مربوط به زنان سرپرست خانوار است.
کد خبر: ۲۹۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ - 15July 2018

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «علی‌اکبر خادمی» سرپرست اداره کل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعلام اینکه سال گذشته 136 هزار شغل برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است، اظهار داشت: 52 درصد از فرصت‌های شغلی ایجادشده مربوط به مددجویان روستایی است.

وی بابیان اینکه برای ایجاد این تعداد شغل دو هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت، افزود: متوسط تسهیلات پرداختی برای ایجاد یک شغل در کمیته امداد حدود 17 میلیون تومان است.

اشتغال‌زایی کمیته امداد برای ۵۱ هزار زن سرپرست خانوار + اینفوگرافیک

خادمی با اشاره به اینکه حدود 38 درصد از اشتغال‌ ایجادشده برای بانوان سرپرست خانوار است، خاطرنشان کرد: 46 درصد از فرصت‌های شغلی ایجاد شده به خدمات، 34 درصد به دام‌پروری، 8 درصد به صنایع‌دستی، 6 درصد به کشاورزی، 5 درصد به صنعت و معدن و 1 درصد به شیلات اختصاص یافت.

سرپرست اداره کل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد درباره جامعه هدف دریافت‌کننده تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد گفت: سرپرست و اعضای خانواده مددجو، همسر بیکار نوعروس مددجو، مرد سرپرست خانوار بیکار و پسران مجرد در آستانه ازدواج می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار