معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا:

نقش سپاه در مقابله با تحریم ها باید همچون دوران دفاع مقدس باشد

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به نقش آفرینی سپاه در برهه های مختلف انقلاب، گفت: سپاه امروز در مقابله با تحریم ها باید همچون دوران دفاع مقدس نقش ایفا کند.
کد خبر: ۲۹۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ - 15July 2018

نقش سپاه در مقابله با تحریم ها باید همچون دوران دفاع مقدس باشدبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «سرهنگ پاسدار الیاس گل محمدزاده» معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در مراسم معارفه مسئول جدید خدمات کارکنان سپاه عاشورا، اظهار داشت: از آغاز انقلاب که استکبار با ترفندهای مختلف تجزیه طلبی، ترور، کودتا، جنگ تحمیلی به مقابله با نظام و انقلاب برخاست، سپاه ایستاد و کارنامه درخشانی از خود نشان داد.

وی با بیان اینکه سپاه با تفکری که برگرفته از قرآن و راه امام راحل است، مسبر حرکت خود را با توجه به ارزش ها و فرهنگ ایثار انتخاب کرده، بیان کرد: همین نکته مهم از سپاه نهادی موفق ساخته که اکنون با این ویژگی ها رسالت بزرگی بر عهده دارد.

گل محمدزاده اضافه کرد: سپاه با تکیه بر همین ارزش ها توانست با حضور خود در عرصه ها و میدان های مختلف توطئه دشمنان را خنثی کند که مهم ترین آن معنویت این نهاد ارزشی بود که در دوران جنگ تحمیلی در کنار آموزش و تجهیزات از آن نیرویی مقتدر ساخت.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا در ادامه سخنان خود با اشاره اجمالی به مرکز خدمات کارکنان سپاه، بیان کرد: پس از شکل گیری سپاه مراکزی برای ارائه خدمات به کارکنان تشکیل شد تا بتواند با ارتقای روحیه و ایجاد انگیزه، رضایت کارمندان را فراهم کند چرا که داشتن روحیه و انگیزه مهم است و موجب توانمندی بیشتر کارکنان در ماموریت های محوله خواهد بود.

در این آیین ضمن قدردانی از تلاش های سرهنگ پاسدار «غفار دشتبانی» مسئول سابق خدمات کارکنان سپاه عاشورا، سرهنگ پاسدار «یوسف محمدی» به عنوان سرپرست این قسمت معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار