نماینده ولی فقیه در مازندران:

اطاعت و پیروی از رهبری وظیفه شرعی و ملی است

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه روحانیون و علما باید عالم و مدیر باشند، اطاعت و پیروی از رهبری را وظیفه شرعی و ملی برشمرد و افزود: باید همه زیر سایه ولایت به مردم خدمت کنیم.
کد خبر: ۲۹۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ - 15July 2018
اطاعت و پیروی از رهبری وظیفه شرعی و ملی استبه گزارش دفاع پرس از ساری، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه مازندران با تاکید بر اینکه روحانیت و علما باید مقابل توطئه ها و هجمه های فرهنگی و مجازی دشمنان بایستند، اظهار داشت: هدف این ناتوی فرهنگی ضربه زدن به اسلام، روحانیت و انقلاب است.
 
وی با اشاره به خدمات فراوان روحانیت و علما در طول تاریخ به اسلام و انقلاب یادآور شد: باید قدردان جایگاه روحانیت و این امانت باشیم و روحانیون و علما باید زیر پرچم اسلام به مردم خدمت کنند.
 
آیت الله طبرسی بر لزوم فعال تر شدن حوزه های علمیه در جامعه تاکید کرد و گفت: باید حافظ این امانت الهی باشیم.
 
 وی با عنوان اینکه روحانیون و علما باید عالم و مدیر باشند، اطاعت و پیروی از رهبری را وظیفه شرعی و ملی برشمرد و افزود: باید همه زیر سایه ولایت به مردم خدمت کنیم.
 
حجت الاسلام «ابوالقاسم طاهری» مدیر سابق حوزه علمیه مازندران نیز تسریع در تکمیل اردوگاه حوزه علمیه که سال ۹۴  ساخت آن آغاز شد را خواستار شد و دلیل نیمه تمام بودن این پروژه را کمبود اعتبار بیان کرد.
 
وی همچنین با ابراز تاسف از واقعه آتش سوزی مسجد جامع ساری، اظهار داشت: در این حادثه مدرسه امامیه نیز دچار حریق شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها