برگزاری اجتماع بزرگ مردمی «حافظان حریم خانواده» در اهواز

همایش عمومی حجاب و عفاف با عنوان «اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده» به‌ مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ - 15July 2018

برگزاری اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده در اهوازبه گزارش دفاع پرس از اهواز، همایش عمومی حجاب و عفاف با عنوان «اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده» به‌ مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر صبح امروز یکشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) اهواز برگزار شد.

در این همایش که بیش از هزار نفر از دختران و مادران اهوازی، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان حضور داشتند از دختران حاضر در این مراسم با اهدا شاخه‌های گل تجلیل شد.

حجت‌الاسلام «میراحمدرضا حاجتی»، امام جمعه موقت اهواز در بخش‌هایی از سخنرانی خود در این مراسم، اظهار داشت: امروز دشمن سناریوهای مختلفی را طراحی می‌کند تا نه به این روسری و مقنعه و چادر، بلکه به عفت و حیای زنان و دختران ما خدشه وارد کند و با تمام قوا به دنبال ترویج بی‌عفتی است. امروز بر خلاف آن‌ چه که برخی تصور می‌کنند، بیش از 90 درصد زنان جامعه ما موافق و طرفدار حجاب هستند.

وی ادامه داد: امروز زمان بیعت دوباره با شهدا، امام خمینی (ره) و انقلاب است تا نشان دهیم که می‌خواهیم رکن انقلاب‌مان یعنی حیا و عفت را حفظ کنیم. حفظ حجاب سفارش خداوند در قرآن کریم است و نباید اهمیت این موضوع کم جلوه داده شود.

در ادامه این برنامه «جواد نبوی» از ذاکران اهل بیت (ع)، با اجرای سروده‌هایی در باب میلاد حضرت معصومه (س)، باعث شادی و شعف بانوان و کل جمعیت حاضر شد همچنین در این برنامه از دختران نخبه و تلاشگر استان خوزستان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی تقدیر شد.

 در حاشیه جشن امروز نیز نمایشگاهی جهت ارائه محصولات و خدمات فرهنگی مختلف در محل حسینیه عاشقان ثارالله (ع) برپا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار