به مناسبت هفته حجاب و عفاف صورت گرفت؛

برگزاری همایش «حس پروانگی» در یاسوج

به مناسبت هفته حجاب و عفاف، همایش «حس پروانگی» و اجتماع بزرگ «حافظان حریم خانواده» در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ - 15July 2018

برگزاری همایش «حس پروانگی» در یاسوجبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، همایش «حس پروانگی» به مناسبت هفته حجاب و عفاف و با موضوع تجلیل از متحولین راهیان نور ظهر امروز یکشنبه به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

«محمدکاظم نظری» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با اشاره به اهمیت حفظ بنیان خانواده، اظهار داشت: امروزه یکی از بزرگ‌‌ترین چالش‌های جوامع مختلف دنیا، آسیب‌هایی است که به دلایل متعدد به خانواده وارد شده است.

وی افزود: به باور جامعه‌شناسان و روان‌شناسان اگر بتوانیم خانواده را به عنوان مهم‌ترین مجموعه هر جامعه‌ای که سنگ بنا و آجر اولیه آن را تشکیل می‌دهد، بر اساس تعریفات ادیان الهی سالم نگه داریم موفق عمل کرده‌ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه خانواده‌ها مهم‌ترین کانون حملات دشمنان نظام و اسلام هستند که با شیوه‌های غالبا براق و پر زرق و برق و در قالب آن بسیار مخرب از طریق ماهواره‌ها و فضای مجازی سعی در تخریب آنها دارند.

نظری بیان کرد: ما نباید فراموش کنیم که در هشت سال دفاع مقدس شهدای ما با چه مظلومیتی برای حفظ ارزش‌ها با دست خالی از جان خود گذشتند و امروز ما در قبال شهدا مسئول هستیم و باید به گونه ای عمل کنیم که شرمنده آنها نباشیم.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ حجاب و عفاف را به عنوان یکی از مسائلی که همواره مورد تأکید شهدا بوده است در جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها